خبرگزاری کار ایران

کشف 40 کیلو مواد مخدر هروئین و شیشه در شهرستان آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۵۹

۴۰ کیلو و ۷۹۹ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه طی یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان آبیک کشف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرمانده انتظامی استان قزوین روز چهارشنبه در تکمیل این خبر اظهار داشت: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و در پی اخبار دریافتی مبنی بر فعالیت فردی در خصوص تولید و خرید و فروش مواد مخدر بررسی دقیق موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی لازم به طور شبانه روزی محل فعالیت فرد مورد نظر در یکی از روستاهای شهرستان آبیک شناسایی شد.

این مسئول گفت: پس از هماهنگی قضایی ۲ گروه از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آبیک و یک گروه از عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یک عملیات غافلگیرانه در محل مورد نظر حضور یافته و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

 حاجیان تصریح کرد: در نهایت با تلاش و عملکرد هوشمندانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از محل مقدار ۲۸ کیلو و ۹۶۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و همچنین ۱۱ کیلو و ۸۳۹ گرم شیشه کشف شد.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه در راه مبارزه با سوداگران مرگ مانند گذشته پیشتاز بوده و از امکانات لازم در این راه استفاده می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز