خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی خبر داد:

۸۰ شرکت مسئولیت توسعه خراسان رضوی را بر عهده گرفته اند

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۵۵

۸۰ شرکت خصوصی و سازمان های بزرگ اقتصادی و نهادهای اجرایی، مسئولیت توسعه منطقه ای در این استان را برعهده گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در مشهد با بیان این مطلب افزود: این شرکت ها در قالب طرح های اقتصادی و فرهنگی، اقدام های خوبی را در این استان به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار انجام داده اند.

وی با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی در خراسان رضوی گفت: هدف الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در این استان، دستیابی به توسعه متوازن منطقه‌ای با بهره گیری از ظرفیت معین های اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال خدمات خوبی را در مناطق روستایی انجام داده اما به دلیل بی توجهی به توسعه متوازن منطقه ای نتوانستیم به اهداف خود در این مناطق دست پیدا کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به حاشیه نشینی در شهرهای خراسان رضوی گفت: با وجود زیر ساخت های مناسب در مناطق روستایی، نتوانستیم جلوی مهاجرت روستائیان به شهرها را بگیریم از این رو توانمندسازی مردم به ویژه در مناطق روستایی مورد توجه است و اقدامهای خوبی را با طرح مثلث اقتصادی- فرهنگی آغاز کرده ایم.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر نیز در این نشست گفت: هدف ما اشتغال ایثارگران است و در این زمینه کارهای خوبی انجام شده است.

محمد رضا اسکندری افزود: ۵۰ درصد شرکت های زیرمجموعه سازمان اقتصادی کوثر در بخش کشاورزی فعالیت دارند و از هیچ بودجه دولتی استفاده نمی کنند. 

وی اضافه کرد: شرکت اقتصادی کوثر برای ورود به بخش معدن خراسان رضوی آمادگی دارد و در صورت فراهم شدن بسترهای لازم، پیشنهادهای اجرایی در این زمینه را دنبال خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز