خبرگزاری کار ایران

آمادگی تربت حیدریه برای اجرای طرح استفاده از کارت هوشمند

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۱۹

منطقه تربت‌حیدریه با برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی با متصدیان مجاری عرضه سوخت و احصای مشکلات و موانع احتمالی و با تدابیر اتخاذ شده شرکت ملی پخش آمادگی خود را برای اجرای طرح کارت هوشمند سوخت شخصی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، مصطفی نخعی معاون‌ فنی‌ و عملیاتی منطقه در این باره گفت: به‌منظور حفظ آمادگی در اجرای برنامه عرضه بنزین با کارت هوشمند سوخت‌ شخصی جلسه هماهنگی و توجیهی مسئولان‌ با جایگاه‌داران باحضور رئیس بانک‌ ملت‌ تربت حیدریه برگزار شد.  

نخعی با اعلام خبر فوق افزود: دراین جلسه ۴ ساعته پس از احصای مشکلات و موانع مطرح شده، مسئولان منطقه توصیه‌های لازم را درباره اجرای دقیق دستورالعمل طرح استفاده از کارت‌ هوشمند سوخت شخصی بیان داشته و تکریم ارباب رجوع را مورد تاکید قرار دادند.  

در این جلسه میر محمدی رئیس بانک ملت تربت حیدریه با تاکید بر اصل مشتری مداری پیگیری مطالبات جایگاه‌داران را وظیفه خود دانست و در این باره آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با جایگاه‌داران اعلام داشت.

سپس کرمانی رئیس مجمع امور صنفی جایگاه‌داران تربت حیدریه از برگزاری جلسه و هماهنگی به‌ عمل آمده برای حضور رئیس بانک ملت در جمع متصدیان مجاری‌ عرضه‌ منطقه تقدیر و آمادگی جایگاه داران را در اجرای این طرح اعلام کرد. 

معاون فنی و عملیاتی منطقه تربت‌ حیدریه از تشکیل تیم های کنترلی و نظارتی منطقه خبرداد و افزود: در فرصت باقیمانده تا اجرای طرح، کلیه جایگاه های سطح منطقه برابر چک لیست سامانه هوشمند سوخت مورد پایش قرار می گیرند و بیان کرد: شماره تماس ۰۹۶۲۷ مرکزپاسخگویی و ارتباط با مشتریان به‌صورت ۲۴ساعته پاسخگویی سوالات هموطنان محترم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز