خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

اقدامات رفاهی فرماندهی هنگ مرزی تایباد در کشور نمونه است

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۰۱

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: اقداماتی که فرماندهی هنگ مرزی تایباد در دوران مسئولیت خود برای رفاه و آسایش خانواده های کارکنان انجام داده در کشور نمونه بوده و الگویی برای سایر هنگ های مرزی معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، سردار ماشاالله جان نثار در مراسم افتتاح بوستان گلها که در منازل سازمانی حضرت ولیعصر (عج) در تایباد برگزار شد، اظهار کرد: حفاظت از مرزهای کشور کاری بسیار دشوار و ستودنی است از این رو بر ما واجب است تا محیطی امن برای خانواده های مرزبانان فراهم کنیم تا یکی از بزرگترین دغدغه‌های آنان که دوری از خانواده است کاسته شود.

وی افزود: خانواده بزرگ مرزبانی و انتظامی در این شهرستان مرزی همواره با حمایت از همسران خود مسیر را برای ارائه خدمات امنیتی بی دغدغه فراهم کرده است. بدون شک زمانی که کارکنان ما در مرزها دغدغه آسایش خانواده را نداشته باشند راحت تر می توانند برای حفاظت از مرز و بوم کشور تلاش کنند. 

این مقام ارشد مرزبانی در استان ضمن تقدیر از فرماندار، شهردار، شورای شهر و فرماندهی هنگ مرزی تایباد برای احداث این بوستان، مطرح کرد: قطعا حمایت های همه جانبه مسولان می تواند نقطه امیدی برای برداشتن گام های موثر در راستای ایجاد امنیت و فراهم کردن فضایی شاد و مفرح برای خانواده های ناجا و نیز توسعه آن خواهد بود. 

در ادامه این مراسم سرهنگ کاظم صمدی، فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد گفت: سال گذشته بر حسب دستور فرمانده مرزبانی خراسان رضوی مبنی بر ایجاد فضای تفریحی امن برای رفاه خانواده ها، طرح مجموعه تفریحی در منازل سازمانی آماده و به استان ارائه شد پس از قبولی طرح با همکاری شهردار و شورای شهر تایباد مدت یکسال با تلاش شبانه روزی این فرماندهی به ویژه واحد مهندسی رزمی اجرا و به بهره برداری رسید.

شیراحمد جهانی، رئیس شورای شهر تایباد نیز در این آیین اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر حمایت همه جانبه خود را از مردانی که برای ایجاد امنیت در مرزها تلاش می کنند اعلام می دارد و در این راستا آنچه در حد توان باشد انجام خواهد داد.

وی در ادامه افزود: نیروهای مرزبانی در این شهرستان مرزی از شهر و دیار خود دور مانده اند تا امنیت همه جانبه را در مرزها برقرار کنند از این رو ایجاد اماکن تفریحی برای رفاه خانواده های آنان امری ضروری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز