خبرگزاری کار ایران

علی درویش پور:

ضرورت زیباسازی محورهای مواصلاتی البرز در جذب گردشگر و رونق اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۲۶۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تاکید بر توجه بیشتر به محدوده بیرونی شهر کرج، گفت : زیبا سازی راه های مواصلاتی البرز در جذب گردشگر، بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال زایی استان، حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در جلسه زیباسازی فضای بصری اتوبان تهران کرج قزوین در محدوده البرز افزود: مشکل زیباسازی این محور و سایر مسیرهای مواصلاتی البرز چندین سال بدون نتیجه باقی مانده و این درحالیست که این موضوع در جذب گردشگر، بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال زایی استان  بسیار حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تاکید بر اینکه باید نسبت به محدوده بیرونی شهر کرج همانند داخل آن توجه ویژه شود، گفت: حسب دستور استاندار البرز ضرورت دارد زیبا سازی اتوبان تهران کرج قزوین در اسرع وقت و بطور جد پیگری شود.

درویش‌پور تصریح کرد: برای رونق اقتصادی، سکونت و ماندگاری مردم الزامی است و به عنوان یکی از ضرورت های مهم نسبت به آن اهتمام جدی داریم. 

وی با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته اجرایی زیباسازی این مسیر، عنوان کرد: لازم است نسبت به استفاده مطلوب و خلاقانه از بیلبوردها و اِلمان‌ها در ورودی شهرها در راستای زیباسازی توجه ویژه کرد.

وی تاکید کرد: لازم است تا جلسات و بازدیدهای میدانی از این پروژه بطور مستمر در دستور کار قرار گیرد و مصمم هستیم در سال ۹۸ این پروژه به پایان برسد.

وی افزود: برای اثر بخشی در اجرای این پروژه لازم است دستگاه های اجرایی تعاملات لازم را باهم داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز