خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر یزد خبر داد:

پیگیر پرداخت حقوق معوق کارگران شهرداری یزد هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۱۱۱

یک عضو شورای شهر یزد گفت: با پیگیری صورت گرفته، فقط تعداد انگشت شماری از شرکتهای تامین نیروی شهرداری، هنوز حقوق کارگران را پرداخت نکرده اند.

ونوس عامری در گفتگو با خبرنگار ایلنا یزد، با بیان اینکه طبق قرارداد شهرداری یزد با شرکتهای تامین نیروی انسانی، پرداخت مطالبات مالی از سوی شهرداری با تاخیر دوماهه می‌باشد، گفت: شرکتها می بایست حقوق را پرداخت نمایند که طبق بررسی ها، آنها هم حقوق کارگران را با دو ماه تاخیر به صورت علی الحساب پرداخت می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی شرکتها بازه زمانی دوماه را رعایت نمی کنند، گفت: همه تلاش شهرداری و شورای شهر برای این مسئله انجام شده و تا گزارش دیروز، صرفا چند شرکت انگشت شمار معوقات را پرداخت نکرده بودند که در حال تلاش برای حل مشکلات آن هستیم.

عامری، دلیل علی الحساب پرداخت شدن حقوق کارگران را مسائل حقوقی حوزه کار دانست و گفت: در سال 98 طبق قرارداد قبلی شهرداری با شرکتها، حدود 25 درصد افزایش قیمت منظور شده بود که در عمل این میزان حدود 30 درصد رشد داشت و این اختلاف نیاز به ترمیم قرارداد داشت که البته اکنون انجام شده و به همین دلیل در چند ماه اول سال، شرکتها به صورت علی الحساب حقوق ها را پرداخت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز