خبرگزاری کار ایران

با تلاش آتش نشانان قزوین:

بازار قزوین از طعمه حریق در امان ماند

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۹۷۰

قائم مقام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: حریق انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه در بازار با تلاش آتش نشانان قزوین مهار شد.

قدیر موسی خانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خبری مبنی بر آتش سوزی انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه در بازار قزوین به سازمان اعلام شد که نیروهای آتش نشانی در محل حضور یافته و مهار آن در سریع ترین زمان توسط آتش نشانان صورت گرفت.

وی افزود: خبر وقوع این حادثه در ساعت۱۲ و۵۱ دقیقه ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن پنج اکیپ از ایستگاه های۱،۳،۶ در محل حادثه حضور یافتند.

 قائم مقام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: عوامل آتش نشانی در محل حضور یافتند و با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به بیرون از انبار و سایر مغازه ها بود.

موسی خانی اضافه کرد: با توجه به حضور به موقع آتش نشانان در محل، آتش در کمتر از ده دقیقه مهار شد و هم اکنون آتش نشانان به منظور ایمن سازی و لکه گیری در محل حضور دارند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت و به بافت تاریخی محل نیز آسیبی نرسید.

قائم مقام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآور شد: علت این حادثه پس از لکه گیری کامل، از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این آتش سوزی ها در بازار زنگ هشداری برای مالکان و سایر دستگاه های اجرایی است و متأسفانه با وجود هشدارهای مکرر آتش نشانی قزوین مبنی بر عدم ایمنی بازار قزوین تا کنون توجهی در این خصوص نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز