خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت؛

کشف بیش از 720 کیلو گرم انواع مواد مخدر در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۶۶۵

فرمانده انتظامی بردسکن گفت: با تلاش های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان از ابتدای سال تاکنون 724 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، سرهنگ عباس نظافتی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به اقدامات گسترده پلیس شهرستان در راستای برخورد با مواد مخدر و سوداگران مرگ گفت: با تلاش های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان از ابتدای سال تاکنون 724 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

سرهنگ عباس نظافتی عنوان کرد: دراین زمینه 74 قاچاقچی دستگیر و 70 نفر معتاد جمع آوری که 15 نفر از آنان تحیل کمپ ترک اعتیاد و مابقی تحویل مراجع قضایی شدند. وی از  همکاری شهروندان فهیم و قانون مدار بردسکن با پلیس تشکر کرد.

 در این جلسه فرماندار بردسکن ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های نیروهای انتظامی گفت: اعتیاد پدیده شومی است که درکمین خانواده ها است و در صورت عدم کنترل فرزندان دربرابر این پدیده خطرناک، شالوده خانواده ها از هم گسسته خواهد شد.

مجتبی شاکری با اشاره به قاطعیت پلیس درحوزه برخورد با عناصر توزیع مواد مخدر و توفیقات به دست آمده درحوزه کشف مواد مخدر و تشکر از کشفیات مواد افیونی دراین شهرستان گفت: مقابله باپدیده شوم و خانمان سوز مواد مخدر درناجا یک انگیزه اعتقادی و جهادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز