خبرگزاری کار ایران

باند سارقان با 30 میلیارد ریال اموال سرقتی در قزوین منهدم شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۶۵۹

باند سارقان لوازم منزل، طلا و گوشی با ۳۰ میلیارد ریال اموال سرقتی در قزوین توسط پلیس شناسایی و منهدم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی قزوین روز یکشنبه افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود:  ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل سرنخ‌ها موفق شدند سارقان را شناسایی کنند و در یک عملیات منسجم آنان را در استان البرز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی  اموال مسروقه از قبیل انواع فرش و تابلو فرش دستباف، لوازم منزل، طلاجات و گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار حاجیان گفت: متهمان در بازجویی به ۷۰ فقره سرقت از منزل اعتراف کردند و تاکنون ۴۰ نفر به عنوان مالباخته از شهرهای تهران، قزوین، البرز و مشهد شناسایی شدند.

 وی با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان در استان‌های مختلف با توجه به کشف حجم زیاد  اموال مسروقه ادامه دارد یادآور شد: هموطنانی که اموال منزلشان به سرقت رفته است می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی استان، برای شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

وی گفت : از متهمان سه دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژو پارس و تعدادی آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت کشف شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز