خبرگزاری کار ایران

توسط اداره دامپزشکی مشهد؛

استفاده از گوشت غیر بهداشتی در چهار هتل ۵ ستاره مشهد تایید شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۶۴۵

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: استفاده از گوشت غیر بهداشتی در چهار هتل پنج ستاره توسط اداره دامپزشکی مشهد تایید و پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، امید جلیلی در این خصوص افزود: پنجم و ششم تیر ماه کنونی در پی اجرای طرح بازرسی از هتل ها، دو تن گوشت غیربهداشتی و فاسد از چهار باب هتل پنج ستاره در هسته مرکزی شهر مشهد کشف و ضبط شد که خبر آن نیز رسانه ای شد.

وی با اشاره به تکذیب عجولانه این موضوع در یکی از رسانه ها، تشویش اذهان عمومی و ایجاد جو بی اعتمادی نسبت به تعزیرات حکومتی ادامه داد: این گوشتها برای بررسی به اداره کل دامپزشکی تحویل شد و دیروز دامپزشکی طی نامه ای غیربهداشتی بودن این گوشتها را تایید کرد.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان این که ارزش ریالی این گوشتها هزار و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: گزارش دامپزشکی تحت عنوان گزارش تقلب در کسب و کار  به سازمان صنعت استان برای تنظیم فرم تخلف و ارسال گزارش آن به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی و صدور رای ارسال شده است.

جلیلی افزود: تعزیرات حکومتی مدافع حقوق و صیانت از زائران و مجاوران است و با متخلفان برخوردهای قانونی لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز