خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرعباس تاکید کرد:

آماده سازی مدارس تا قبل از آغاز سال تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۱۲۵

فرماندار بندرعباس گفت: مجموعه نوسازی مدارس تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرد تا در شروع سال تحصیلی جدید مشکلی به لحاظ فضای آموزشی نداشته باشیم.

به گزارش ایلنا، جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های احداث مدارس در سطح شهرستان به ریاست عزیزالله کناری فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن به شروع سال تحصیلی جدید، مجموعه نوسازی برکار پیمانکاران نظارت داشته و با حساسیت بیشتری موضوع دنبال شود تا مدارس و کلاس‌ها در اول مهرماه آماده پذیرش دانش آموزان عزیز باشد.

وی در ادامه گفت: شهرداری نسبت به آماده سازی معابر ، کوچه ها ، و خیابان‌های اطراف مدارس اقدامات لازم را انجام دهد و همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی شهری، تدابیر لازم را برای استقرار کامل تاکسی و اتوبوس در مسیرهایی که لازم است دانش آموزان حمل و نقل شوند را داشته باشد.

 کناری تصریح کرد: اداره برق و آب برابر ضوابط و مقررات ، تمامی مدارس در شهر و روستاها را رصد کند و اگر مشکلی وجود دارد بلافاصه آن را رفع کند.

فرماندار بندرعباس در پایان گفت: تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرید تا در شروع سال تحصیلی جدید مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز