خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تا کنون؛

حوادث رانندگی در جاده های تربت جام 19 کشته داشته است

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۹۴۰

فرمانده پلیس راه شهرستان تربت جام از جان باختن ۱۹ نفر در جاده های این شهرستان بر اثر حوادث رانندگی از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت جام، سرگرد محسن کارگر در این‌باره گفت: هر هفت روز یک نفر در جاده‌های شهرستان فوت شده و هر هفته خانواده ای در شهرستان عزادار شده و با مصیبت روبرو شده است.

چرا بایستی در اثر یک سهل انگاری و بی‌دقتی و عدم رعایت قوانین جان یک نفر بی گناه را به خطر بیندازیم و خانواده ای را بی سرپرست و فرزندی را یتیم کنیم.

وی افزود : بیشترین آمار تصادفات و جان باختگان مربوط به راکبان موتورسیکلت و اکثرا راکبانی که در جاده های روستایی منتهی به شهرستان رانندگی میکنند می باشد و بیشترین صدمه ای که به این عزیزان وارد می‌شود ضربه به سر است.

لذا تقاضای بنده از شما عزیزان که موتور سیکلت سوار میشوید و یا فرزندانتان راکب موتور سیکلت هستند این است که حتما در زمان رانندگی با موتور سیکلت از کلاه ایمنی که حافظ جان شما خواهد بود استفاده کنید.

فرمانده پلیس راه شهرستان تربت جام ادامه داد : علت دوم تصادفات جاده ای در شهرستان سرعت و سبقت غیرمجاز وسایل نقلیه است و تقاضا می کنم که با عجله در رانندگی و طی مسیر به مدت یک دقیقه زودتر باعث خطرات و اتفاقات جبران ناپذیری برای خانواده ها نشویم چرا که بسیار ناگوار و دردناک است و چرا که با جان باختن فردی خانواده ای دچار مشکلات زیادی می‌شود.

کارگر ضمن توصیه مردم به رعایت قوانین رانندگی و مصونیت از حوادث آن افزود : بنده به تمام همکاران خود در پلیس راه هم اعلام کردم که شخصی که دارای کلاه ایمنی هست را به هیچ عنوان توقیف نکنند حتی ما اگر راکب موتور سیکلتی را که کلاه ایمنی دارد ولو اینکه گواهینامه هم نداشته باشه نه تنها توقیف نمیکنیم بلکه تشویق نیز خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز