خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

برگزاری مراسم تجلیل از سه ورزشکار کارگر مدال آور در البرز

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۸۸۰

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان البرز در آیین تجلیل از سه ورزشکار کارگر مدال آور، حمایت از قهرمانان ورزشی در حوزه کارگری را تداوم بخش سایر موفقیت‌های ورزشی در جامعه کار وتولید دانسته و بر آن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیلی ضمن تبریک افتخار آفرینی ملی و جهانی از سوی سه ورزشکار البرزی که موفق به دریافت مدال طلا در رشته‌های کاراته وکشتی فرنگی در مسابقات جهانی ورزش کارگری اسپانیا شده بودند با تاکید بر اینکه اهتزاز پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی در میادین جهانی ورزشی موجب غرور و افتخار ملی کشور است ابراز داشت : استان البرز همواره ظرفیت بالایی در ورزش دارد و حمایت ازقهرمانان ورزش کارگری می تواند افتخار آفرینی ورزشکاران جامعه کار وتولید را تداوم بخشد و موجب شکوفایی ورزش کارگری دراستان شد.

وی با اشاره به اینکه در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و قانون کار نیز بر توسعه ورزش کارگری تاکید شده،  گفت : ما در این وزارتخانه در موضوع ورزش کارگری با هدف نشاط و پویایی کارگران فعالیت‌های گسترده ای نیز انجام می دهیم که تکالیفی را نیز در ماده 154 قانون کار درباره بسط وگسترش ورزشگاه‌های کارگری و نیز در قالب مالیات بر ارزش افزده در تبصره 2 ماده 38 نیز در زمینه ایجاد ابنیه لازم ورزشی در واحدهای تولیدی برای کارگران و خرید تجهیزات ورزشی وغیره تصریح کرده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان این مطلب که این اداره کل نیز در سالهای اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش کارگری انجام داده است گفت : استان البرز از گذشته تا بحال درخصوص ورزش از ریشه بسیار قوی برخوردار بوده است وخوشبختانه قهرمانان ملی وجهانی بسیاری را در حوزه های مختلف ورزشی تربیت کرده است و در حوزه کارگری هم ورزشکاران افتخار افرین جهانی نیز به مسابقات بین المللی اعزام کرده که دارای عنوان‌های جهانی هستند.

مهندس خلیلی همچنین اظهار داشت: در کشور فدراسیون آماتوری ورزشهای کارگری متولی ورزش کارگری و در استان نیز اداره ورزشی و فرهنگی کارگران در اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی در همکاری با هیاتهای ورزشی در رشته های مختلف در خصوص ورزش کارگری فعالیت می کنند  و هیاتهای ورزشی استان نیز مکلف هستند که در خصوص توسعه ورزش کارگری فعالیت نموده وگزارش فعالیتهای خود را به اداره کل ارسال نمایند تا بتوان بر اساس فعالیتهای انجام شده برنامه ریزیهای مدونی در خصوص توسعه ورزش کارگری در استان و اعزام تیمهای کارگری به مسابقات ملی وجهانی صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: باید برای حمایت و تجلیل از ورزشکاران ملی و جهانی کارگری توجه جدی از سوی مسئولین امر صورت پذیرد تا موجب تشویق جامعه کارگری برای پرداختن به امر مهم ورزش که بی شک موجب نشاط وبهره وری و پویایی نیروی کار خواهد شد ، گردد.

همچنین در این جلسه سرهنگ طیران رئیس بسیج کارگری استان البرز نیز ضمن تبریک این موفقیت ورزشکاران کارگر البرزی از سوی سازمان بسیج و فرمانده سپاه استان البرز اظهار داشت : این سرافرازی و سرزندگی جوانان ورزشکار کارگر باید در تمام جامعه کار وتولید تسری یابد و امیدواریم این افتخار آفرینی‌ها همواره از سوی جوانان این مرز وبوم تکرار شده  و موجب سربلندی جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های جهانی  شود.

وی همچنین از اعلام آمادگی از ظرفیت‌های بسیج کارگری و سپاه از ارائه مکانها و سالن های ورزشی سپاه استان برای جوانان و ورزشکاران جامعه کار و تولید استان برای انجام مسابقات و تمرینهای ورزشی و فعالیتهای قهرمان پروری خبر داد .

همچنین خلیل عبدالهی، رئیس هیاتهای ورزش کارگری و رئیس اداره فرهنگی و ورزشی کارگران اداره کل در خصوص اعزام تیم‌های ورزش کارگری استان البرز  به مسابقات جهانی در سالهای گذشته و امسال به کشور اسپانیا و مسابقات ملی و کشوری گزارش ارائه کرد.

همچنین در این مراسم با حضور مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی و مسئولان این اداره کل و رئیس بسیج کارگری و هیاتهای ورزشی استان با اهدای لوح تقدیر و هدایای از این قهرمانان تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز