خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین بیان کرد:

ضرورت حمایت مدیران دستگاه ها از کارکنان جهت شرکت در المپیاد ورزشی

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۸۰۳

استاندار قزوین گفت: لازم است تا مدیران از کارمندان خود در بحث المپیاد کارکنان دستگاه ها حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور مسئولان دستگاه های مسئول در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

استاندار قزوین ضمن اشاره به خبر مرگ لیلا اسفندیاری کوهنورد ایرانی که پس از فتح هیمالیا سقوط کرد را خبری تاسف بار برای جامعه ورزشکاران و مردم ایران دانست.

زاهدی عنوان کرد: طرح سنجش قامت زنان و دختران روستایی که حاصل تلاش مشترک اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش استان بوده اما به دونتیجه مختلف رسیده، هر دو قابل تقدیر است اما نابرابرای آمار عملکرد این طرح به این دلیل است که جامعه هدف متفاوت است.

وی افزود: اگر در اجرای طرح سنجش قامت بانوان روستایی، هماهنگی لازم لحاظ می‌شد می‌توانستیم به نتیجه دقیق تری دست یابیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در ارتباط با مباحث طرح تابستان با ورزش و المپیاد استعدادهای برتر ورزشی نیز همه دستگاه ها باید همکاری لازم را داشته باشند و شورای تامین شهرستان ها که قرار است در آنها این طرح اجرا شود، موظف است امنیت و حفاظت را برنامه ریزی کند.

زاهدی تصریح کرد: در بحث المپیاد کارکنان دستگاه‌ها، همه دستگاه‌ها باید شرکت کنند و مدیران نیز موظف هستند تا از کارکنان حمایت کنند.

وی ادامه داد: بحث تیم لیگ های کشوری، موضوع مهمی است و در‌باره  تیم کاسپین، اگر شهرداری ها نخواهند تیم داری کنند، همه چیز تعطیل می شود زیرا قانونا هیچ دستگاهی نمی تواند تیم داری کند اما شهرداری امکانات لازم را دارد و در این عرصه ها باید ورود یابد و ما نیز از این امر حمایت می کنیم.

زاهدی گفت: در بحث استفاده از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی و اقتصادی استان، متاسفانه در شرایطی هستیم که این واحدها نیز نمی توانند به تنهایی از تیم ها حمایت کنند و واگذاری تیم به واحد تولیدی کار بسیار مشکلی است اما با این حال جلسه ای با اتاق بازرگانی و حوزه صنعت گذاشته شود تا تیمی بنام شهرک ها داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز