خبرگزاری کار ایران

دادستان آبیک در گفت‌ وگو با ایلنا خبر داد؛

دستگیری اوباش آبیکی که در اینستاگرام قدرت‌نمایی می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۷۹۸

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از دستگیری یکی از اوباش این شهرستان که در اینستاگرام اقدام به قدرت‌نمایی کرده بود، خبر داد.

سعید احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: اقدام قدرت‌نمایی دو نفر از اراذل و اوباش شهرستان آبیک در صفحه اینستاگرام منجر به پیگیری شد که یک نفر دستگیر شده و در حال حاضر با قرار بازداشت موقت، در زندان به سر می‌برد که دارای چندین اتهام است.

وی سن فرد دستگیر شده را کمتر از 30 سال ذکر کرد و افزود: در شاخه‌بندی پلیس امنیت و اطلاعات، این فرد در رسته اراذل و اوباش قرار گرفته و به شدت نادم و پشیمان شده و بیان کرده تحت تاثیر فضای بچگانه و تعریف‌های نابجای دیگران قرار گرفته بود.

همدستان دستگیر و مجازات می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: فرد دستگیر شده به همراه چندین نفر دیگر اقدام به عمل سخیفانه تیراندازی هوایی با سلاح در دو مرحله برای قدرت‌نمایی در برابر یکدیگر هم اقدام کرده بود که طی انجام یک عملیات فنی، پیچیده و غافلگیرانه  دستگیر می‌شود .

احمدزاده اضافه کرد: فعلا اثری از بقیه دوستان این فرد نیست اما بزودی دستگیر شده و مجازات خواهند شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز