خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح شد؛

انتقاد فرماندار پلدختر از آنتن‌دهی تلفن‌های ثابت و همراه/ لزوم تسریع در احداث و بازسازی مدارس شهرستان

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۷۶۵

سرپرست فرمانداری پلدختر با انتقاد از عدم آنتن دهی تلفن‌های ثابت و همراه در شهرستان پلدختر افزود: آنتن دهی تلفن‌های ثابت و همراه در شهرستان مشکل آفرین شده و بارها این مشکل به مسئولان شرکت مخابرات منعکس و در جلسه استانداری نیز مطرح شده است.

به گزارش ایلنا از لرستان، علی سیف در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر اظهار داشت: عدم حضور مدیران عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان به مدیران کل ادارات مربوطه و بازرسی استانداری گزارش می شود.

وی افزود: استاندار لرستان تعیین تکلیف طرح‌های بخش آموزشی شهرستان پلدختر را با همکاری ستادهای معین استان‌های اصفهان و اردبیل به مدیرکل بنیاد مسکن استان دستور داد.

فرماندار پلدختر گفت: مسئولان آموزش و پرورش با همکاری بنیاد مسکن در اسرع وقت جابجایی مدارس تخریب شده این شهرستان ازجمله در روستاهای خرسدر، بابازید و چم مهر را تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه مدارس به هر نحو ممکن باید تا اوایل سال تحصیلی جدید دایر و بازگشایی شوند نیاز به صبر کردن تا پایان طرح‌های هادی نیست و باید در این رابطه اقدام عاجل صورت گیرد.

سیف خاطر نشان کرد: جای هیچگونه نگرانی نسبت به بازگشایی مدارس در مناطق سیل‌زده نیست و در هر صورت با استفاده از ۲ شیفته و یا در صورت لزوم سه شیفته کردن مدارس، ساختمان اجاری و یا نصب کانکس در روستاها اجازه نخواهیم کرد، فضای آموزشی شهرستان از دسترس خارج و دانش آموزان سرگردان شوند.

وی افزود: تلاش بر این است که تعمیر مدارس در مناطق سیلزده پلدختر تا اوایل مهر دراین شهرستان به پایان برسد.

فرماندار پلدختر به مدارس احداثی شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کار احداث مدارس زمانبر است حداقل تا پایان سال جاری تکمیل می شوند.

وی بر تسریع در صدور مجوز ساخت مدارس توسط خیران از سوی شهرداری و شورای شهر پلدختر تاکید کرد و افزود: یکماه پیش کلنگ احداث مدرسه در مجاور اداره آموزش و پرورش پلدختر توسط خیران با حضور مسئولان به زمین زده شد که آغاز به کار آن معطل صدور مجوز از سوی شهرداری و شورای شهر است.

سیف خاطرنشان کرد: در رابطه با تامین مصالح با ستادهای معین در شهرستان رایزنی شده در این رابطه مشکلی وجود ندارد و باید تهیه مصالح مورد نیاز از طریق آنها پیگیری شود.

وی با انتقاد از عدم آنتن دهی تلفن‌های ثابت و همراه در شهرستان افزود: آنتن دهی تلفن‌های ثابت و همراه در شهرستان مشکل آفرین شده و بارها این مشکل به مسئولان شرکت مخابرات منعکس و در جلسه استانداری نیز مطرح شد.

فرماندار پلدختر گفت: بیشتر اوقات حتی در محل فرمانداری تلفن‌های همراه اول اتاق به اتاق در دسترس نیست و متاسفانه نقاط کور در سطح شهرهای پلدختر و معمولان و روستاهای تابعه شهرستان وجود دارد که رفع این مشکل نیاز به پیگیری شرکت مخابرات دارد چنانچه قابل حل نیست تا با استان در میان گذاشته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم جهت جمع آوری زباله‌های سطح شهر به فرمانداری مراجعه می کنند شهرداری نسبت به جمع آوری زباله های سطح شهر اقدام کند.

سیف با بیان اینکه مردم از وضعیت بهداشت و نظافت سطح شهر ناراضی هستند، خاطر نشان کرد: کار جمع آوری نخاله های سطح شهرکه امری طبیعی است با بنیاد مسکن و جمع آوری زباله وظیفه شهرداری است و این نهاد نسبت به شستشوی مدارس همکاری کند.

وی بر جمع آوری زباله و توجه به این موضوع در سطح شهر تاکید کرد و افزود: روزهای اول پیاده رو سازی در پلدختر شهرداری خوب عمل می کرد اما متاسفانه به دلایل نامعلوم یک دفعه عملیات آن متوقف شد.

فرماندار پلدختر گفت: پل شهدای هفتم تیر شهر پلدختر که در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال جاری تخریب شده و به وسیله پل فلزی ارتش عبور و مرور در آن جریان یافته به دلیل کم عرض بودن و مخاطرات احتمالی باید تا اتفاق ناگواری در آن رخ نداده فکری به حال آن شود.

انتهای پیام/
حجت الله شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز