خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

عدالت مالیاتی باید در سطح ملی و استانی رعایت شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۴۹۳

استاندار خراسان رضوی ضمن بیان اینکه هیچکس مخالف پرداختن مالیات نیست، گفت: چه در سطح ملی و چه در سطح استانی عدالت مالیاتی باید رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی در شصت و هفتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوص استان که با حضور رئیس سازمان مالیاتی کشور در اتاق بازرگانی برگزار شد، ضمن بیان اینکه هیچکس مخالف پرداختن مالیات نیست بلکه عدالت مالیاتی مد نظر است، افزود: چه در سطح ملی و چه در سطح استان مالیات باید بر اساس عدالت باشد.

وی افزود: ضمن اینکه همه قوانین مربوطه باید رعایت شود ما هم در این شرایط سخت بخش خصوصی را تنها نگذاشته و به این فعالان اقتصادی کمک می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ترامپ فکر می کرد که اگر به کشور فشار اقتصادی وارد کند مردم ایران سست می شوند اما نمی دانست که مدیران اقتصادی ایران آنقدر توانمند هستند که اوضاع را مدیریت کنند.

رزم حسینی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی علی رغم این که درخواست هایی برای تجمع داشتیم اما مردم هوشمند هستند و در این شرایط با دشمن همراه  نمی شوند هر چند که گلایه های به حق اقتصادی هم دارند.

وی ضمن بیان این که برخی از مشکلات استان در حال حل شدن است، گفت: این  که سازمان مالیاتی کشور در موضوع پدیده صد در صد همراهی کرد موضوع مهمی بود و من مطمئنم این شرکت بعد از اعلام رای دادگاه دوران خوبی را طی خواهد کرد و سهامداران به حق و حقوق خود خواهند رسید.

رزم حسینی اذعان کرد: در حوزه اخذ مالیات اصل بر برائت است مگر این که خلاف آن پیدا شود این تفکر اگر حاکم باشد در کنار هوشمندسازی می تواند موثر واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز