خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از پیمانکار پروژه:

ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج باید در هفته دولت افتتاح شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۳۸۷

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج باید در هفته دولت افتتاح شود.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جریان سفر به البرز و برای افتتاح چند پروژه ورزشی این‌استان به هنگام بازدید از سالن ورزشی ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب کرج با انتقاد از کندی پیشرفت این پروژه ضمن گلایه از پیمانکار آن اظهار کرد: بنای کار بر این بود که این سالن ورزشی در هفته دولت افتتاح شود اما با این روند اجرا بیش از ۴ تا ۵ ماه زمان برای تکمیل آن نیاز است.

وی بیان کرد: برای پیشبرد هرچه سریعتر کارهای داخلی این سالن در حال ساخت پیمانکار ابتدا باید کار را پیش ببرد بعد درخواست تزریق بودجه کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: پیمانکاران همیشه در وصول صورت وضعیت ها یک پله عقب تر هستند و کار را جلو می‌برند تا اعتبار را دریافت کنند و هیچ پیمانکاری نداریم که ابتدا پول دریافت کند و بعد کار انجام دهد.

وی بیان کرد: ما تازه پشت میز نیامده ایم و چند سال است با پیمانکاران کار می‌کنیم، آنها کار را پیش برده و بعد صورت وضعیت ها را می فرستند تا پرداخت شود.

 وزیر ورزش و جوانان در ادامه از استخر تازه تاسیس شاهین به وسعت یکهزار و ۲۰۰ مترمربع و همچنین سالن اسکواش مجموعه انقلاب بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز