خبرگزاری کار ایران

در دومین جشنواره ۷ هنر آبیک مطرح شد؛

لزوم تجدیدنظر در توجه به هنرمندان/هنرمندان اهل آرامش هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۱۸۷

فرماندار آبیک در دومین جشنواره هفت هنر شهرستان آبیک گفت: در توجه به هنرمندان شهرستان آبیک باید تجدیدنظر شده و بیشتر دیده شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، دومین جشنواره هفت هنر شهرستان آبیک شامگاه چهارشنبه با حضور نمایندگان مجلس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و معاونان این اداره کل، حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان این شهرستان در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران برگزار شد.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در این جشنواره اظهار کرد: بدون اغراق آبیک مهد هنر و هنرمندان است و در استان یا هنرمندان دیده نشده‌اند و یا کم دیده شده‌اند که باید تجدیدنظر در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: از وجود هنرمندان شهرستان آبیک در تهران و کرج بیشتر استفاده می شود و حتی در استان البرز هنرمندان شناخته تر شده هستند.

این مسئول ادامه داد: جشنواره هفت هنر میدانی برای ارائه هنر هنرمندان است و امیدواریم شاهد اعتلای فرهنگ و هنر این شهرستان و دیده شدن هنرمندان باشیم.

فرماندار شهرستان آبیک اذعان کرد: لازم است از وجود و ظرفیت هنرمندان  در مبلمان شهری استفاده شود.

احمدپور افزود: از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین درخواست می‌شود توجه ویژه ترین به هنرمندان شهرستان آبیک داشته باشند.

هنر وسیله‌ای برای تقرب به خداست

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک هم در این جشنواره اظهار کرد: هنر برای بیشتر افراد جامعه مصرف روزانه پیدا کرده و از مصادیق هنر بهره می‌بریم.

وی با بیان اینکه اساسا دین خدا به مقوله هنر نزدیک است، افزود:  هنر وسیله‌ای برای تقرب به خدای متعال است.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: اهل هنر، اهل آرامش هستند این در حالی است که هنر روح انسان را لطیف می‌کند و هنرمند  زیباییهای خلقت را درک می‌کند.

حسینی‌میرامینی اضافه کرد: هنر چیدمان خلقت خدا و اوج رهایی از احساس بشر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز