خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ارشاد قزوین:

ارشاد رقیب نهادهای فرهنگی دیگر نیست

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۱۵۴

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستانهای استان قزوین خود را رقیب نهادهای فرهنگی دیگر نمی دانند و با تمام امکانات و هنرمندان در کنار این نهادها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام سیدمهدی حسینی در دومین جشنواره هفت هنر شهرستان آبیک اظهار کرد: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای استان قزوین در کنار نهادهای فرهنگی می‌تواند برنامه‌های مطلوبیت را اجرا کند و خروجی مثبتی داشته باشد.

وی افزود: درب مجتمع‌های فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قزوین به روی همه هنرمندان باز است و برنامه‌های مختلفی در حال اجرا است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های هنرمندان در شهرستان آبیک ادامه داد: به دلیل نزدیکی آبیک به کرج و تهران هنرمندان این شهرستان در برخی مباحث از استان قزوین سبقت می‌گیرند که جای  خرسندی است.

حسینی اضافه کرد: طی امسال 400 میلیون تومان برای تعمیر و بازسازی سالن آمفی تئاتر شهید آوینی شهر آبیک و 200 میلیون تومان برای سالن خانه فرهنگ زیاران هزینه شده است.

 وی خاطرنشان کرد: در گذشته هنرمندان بزرگ کشوری در شهرستان آبیک حضور می یافتند و اعتراف می‌کردند که در هیچ جای کشور استقبال پرشوری مانند مردم شهرستان آبیک از مسائل فرهنگی و هنری نشده است.

این مسئول اذعان کرد: شهرستان آبیک هنرمندان مطرحی دارد که میتوان به استاد عابدینی در عرصه خوشنویسی، رحمان تکدهقان در موسیقی و دیگر هنرمندان اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز