خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن اعلام کرد:

تنها بیمارستان بردسکن پاسخ نیاز بیماران را نمی دهد

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۱۳۴

فرماندار بردسکن گفت: یکی از مطالبات اصلی و اساسی مردم منطقه احداث بیمارستان جدید 170 تختخوابی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، مجتبی شاکری در جمع اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و تعدادی از نمایندگان مجلس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان بردسکن بیش از 30 سال قدمت دارد و  با فضایی فرسوده پاسخ گوی نیاز مراجعه کنندگان نیست.

وی با اشاره به اینکه بردسکن روی خط زلزله قرار دارد گفت:یکی از مطالبات اصلی و اساسی مردم منطقه احداث بیمارستان جدید 170 تختخوابی است.

شاکری از اخذ مجوز درمانگاه تامین اجتماعی برای این شهرستان خبرداد و گفت: در هفته دولت عملیات اجرایی احداث درمانگاه تامین اجتماعی در زمین به وسعت  9 هزار مترمربع و در زیربنای 2 هزار متر مربع  آغاز خواهد شد.

وی به تک بودن برخی از تخصص ها و کمبود تجهیزات در تنها بیمارستان بردسکن اشاره کرد و گفت: اگر چه توجه ویژه ای به حوزه بهداشت ودرمان بردسکن شده است ولی همچنان بیماران برای درمان خود به شهرستان های دیگر و یا به مرکز استان عزیمت می کنند.

فرماندار بردسکن  به کمبود تجهیزات از جمله نبود دستگاه سی تی اسکن ، سونوگرافی و دستگاه الکترو شوک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به راههای مواصلاتی شهرستان و وقوع تصادفات دلخراشی هر از چندگاه در محورهای منتهی به این شهرستان باید بردسکن در حوزه بهداشت و درمان به یک مرکز مجهز درمانی در غرب استان تبدیل شود.

شاکری از مشارکت بسیار خوب مجمع خیرین به حوزه سلامت اشاره کرد و گفت:خیران شهرستان تاکنون بالغ بر دو میلیارد تومان در توسعه فضاهای بیمارستان ، خرید تجهیزات و کمک به بیماران نیازمند کمک کرده اند و دولت نیز بیش از 7 میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان  کمک کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز