خبرگزاری کار ایران

عضو هیات علمی موسسه رازی مطرح کرد:

عمانی‌ها خواستار استفاده از دانش موسسه رازی در زمینه شناسایی زهر و پادزهر

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۸۶۶

عضو هیات علمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از امضاء تفاهمنامه همکاری های مشترک بین این موسسه و دانشگاه نزوی کشور عمان به ویژه در زمینه شناسایی زهر و تولید پادزهر تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس زارع میرک آبادی در حاشیه بازدید یک هیات علمی از دانشگاه نزوی عمان از موسسه رازی، گفت: این برنامه به درخواست هیات عمانی و با هدف ایجاد ارتباط دو جانبه و بررسی شرایط انعقاد تفاهمنامه همکاری های متقابل و اجرای پروژه های مشترک بین موسسه رازی و دانشگاه نزوی کشور عمان برگزار شد.

وی افزود: تا دو ماه آینده تفاهمنامه همکاری با حضور دکتر علی اسحاقی رئیس موسسه رازی در دانشگاه میزبان به امضا خواهد رسید و همکاری های دو جانبه آغاز خواهد شد.

زارع میرک آبادی با بیان اینکه دانش موجود در موسسه رازی برای پیشبرد اهداف این دانشگاه در زمینه پادزهر و زهر کارآمداست، یادآور شد: موسسه رازی نیز می‌تواند با مشارکت دانشگاه نزوی، برخی از طرح های تحقیقاتی یا تولیدی خود را با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در این دانشگاه پیش ببرد.

عضو هیات علمی موسسه رازی خاطرنشان کرد: دانشگاه نزوی، یک دانشگاه بین المللی است و با دانشگاه لیورپول کشور انگلستان در پروژه های متعدد همکاری و مشارکت دارند گرچه موسسه رازی به لحاظ دانش علمی در زمینه پادزهر و زهر پیشرو و برجسته است اما این دانشگاه نیز از امکانات مناسبی در بخش بیولوژیک برخوردار است که می توانیم از آن بهره مند شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز