خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت و معدن یزد خبر داد:

میزان مصرف مرغ در استان یزد روزانه 60 تن است/ تشکیل 22 پرونده گرانفروشی مرغ در استان

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۷۴۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه یزد گوشت مرغ تولیدی مازاد بر مصرف دارد، گفت: میزان مصرف مرغ در استان یزد روزانه 60 تن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا علمدار یزدی اظهار داشت: قیمت فروش مرغ با نرخ مصوب 12 هزار 900 تومان است اما 22 پرونده در خصوص گرانفروشی مرغ در یزد تشکیل و به تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

وی با اشاره به قیمت‌ های مرغ در استان ‌های همجوار یزد ادامه داد: استان کرمان مرغ را با 14 هزار و 700، سمنان 13 هزار و 200، اصفهان 14 هزار و 550 و فارس 13 هزار و 900 به فروش می ‌رسانند و ما در استان باید تصمیم گیری کنیم که وحدت رویه‌ای در این خصوص داشته باشیم.

علمدار یزدی با اشاره به وضعیت مرغ در استان یزد اضافه کرد: ستاد تنظیم بازار کشوری قیمت 11 هزار و 500 اعلام کرد و سپس بخشنامه رقابتی آمد که کوتاه مدت بود و سپس قیمت به 12 هزار و 900 به تصویب رسید و ما نیز در استان بر همین اساس اقدامات لازم را انجام دادیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در خصوص وضعیت عرضه میوه با بیان اینکه روند کاهشی قیمت میوه را در استان داریم گفت: در حال حاضر خوشبختانه این کاهش قیمت مناسب است و روند مناسبی را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کار خوبی در بخش شِکر استان صورت گرفته است افزود: در تیرماه 7 هزار و 600 تن شکر در سه قالب صنف و صنعت و خانوار در استان توزیع و هزار و سیصد تن از صنف برداشته و به خانوار تخصیص داده شد.

علمدار یزدی ادامه داد: نیاز استان یزد در ماه 13 هزار تن برای صنعت، صنف 2 هزار تن و خانوار 1300 تن نیاز است که اگر به همین شکل کنونی پیش بینی شود مشکلی در بخش خانوار نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز