خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن مطرح کرد:

بیش از هزار میلیارد تومان در بخش معادن بردسکن سرمایه گذاری شده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۷۲۲

فرماندار بردسکن به اتفاق اعضای کارگروه رفع موانع تولید این شهرستان از معادن طلای سه بندون و دامن قر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، مجتبی شاکری در جلسه رفع موانع تولید این دو واحد معدنی گفت: همه مدیران باید پاسخگوی نیازها و درخواست های سرمایه گذاران باشند و مدیری حق ندارد سرمایه گذاری را پشت در اتاق خود معطل کند.

وی عنوان کرد: امروز کارآفرینان در حوزه اشتغال مجاهدان اقتصادی هستند و نقش عمده ای را در حوزه اشتغال و تولید کشور دارند.

فرماندار بردسکن با اشاره به سال رونق تولید و تاکید استاندار خراسان رضوی در بحث  تولید و اشتغال و طرح مثلث اقتصادی و فرهنگی در استان  گفت: همه ما موظف هستیم منویات مقام معظم رهبری و مطالبات رزم حسینی استاندار را اجرایی کنیم.

وی  بیان کرد: امروز بردسکن در حوزه معادن در کشور حرفی برای گفتن دارد و تاکنون بیش از هزار میلیارد تومان در بخش معادن بردسکن سرمایه گذاری شده است که  80 درصد آن توسط بخش خصوصی انجام شده است.

وی از استخراج دو معدن طلا به نام های سه بندون و دامن قر در شمال این شهرستان در هفته دولت خبرداد و گفت: درحال حاضر این معادن  بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در هفته دولت  وارد چرخه تولید می شوند.

شاکری گفت: شهرستان بردسکن به لحاظ ماده معدنی 19 میلیون تن ذخیره در حوزه مس ، طلا ، سنگ آهن و گچ  دارد و مساحت برداشت  آن در سطح شهرستان 590 کیلو متر مربع است.

شاکری گفت: در شهرستان بردسکن 33 واحد معدنی فعال و 16 واحد دیگر در حال گرفتن مجوز اکتشاف و بهره برداری هستند.

فرماندار بردسکن عنوان کرد:حضور سرمایه گذاران در منطقه امید را در دل مردم روشن کرده است و بکارگیری نیروهای جوان و دارای متخصص در معادن منطقه  بارقه امیدی را در جوانان منطقه ایجاد کرده است.

وی  فعالیت در حوزه اشتغال و تولید را کار بسیار ارزشمند و با مقدسی دانست و گفت: سرمایه گذاران  مجاهدان در خط مقابله با دشمن در حوزه اقتصاد هستند.

وی از مدیران  ادارات خواست قوانین  را برای صاحبان سرمایه تسهیل کنند و در حوزه اشتغال و تولید با دید مثبت  گام بردارند و با سرمایه گذاران همراهی کنند.

دراین جلسه  خرسند و صانعی مدیرعامل معادن طلای سه بندون و دامن قر ضمن تشکر از حمایت های مدیران دستگاههای اجرایی مشکلات فرآروی معادن خود را مطرح و خواستار رفع آن شدند.

در این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی آمادگی خود را از سرمایه گذاران به ویژه  مدیران  معادن طلای دامن قر و سه بندون اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز