خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

قوانین کشور با شرایط کنونی ما در تضاد است/ شاهد اصفهان ستیزی در مجلس هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۵۵۲

استاندار اصفهان گفت: امیدوارم دستگاه های نظارتی در جنگ اقتصادی که با آن روبرو هستیم شرایط روز را در نظر داشته باشند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در دیدار با محسن عمرانی، معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه شرایط فعلی کشور، جنگ اقتصادی است، اظهار داشت: این درحالی است که قوانین و مقررات کشور مربوط به شرایط و زمان عادی است به همین دلیل این مقررات مشکلات بسیاری را برای مدیران در شرایط جنگ اقتصادی به وجود می آورد و امیدوارم دستگاه های نظارتی شرایط روز را در نظر داشته باشند.

استاندار اصفهان با تاکید بر قانونمداری و حفظ بیت المال، یادآور شد: دستگاه های نظارتی در انجام امور و وظایف خود باید بنا را بر پیشگیری بگذارند و در کنار مدیران دستگاه های اجرایی به توسعه و رونق تولید کمک کنند.

وی با بیان اینکه در برخی از طرح های اقتصادی و نیمه تمام استان پیچیدگی های قانونی وجود دارد، افزود: این مسئله با ارائه آموزش های لازم توسط دیوان محاسبات و سایر نهادهای نظارتی و تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی مرتفع خواهد شد بنابراین باید ضمن حمایت از مدیران دلسوز برای ارائه خدمت بیشتر به مردم، با افراد سوجو هم برخورد شود.

رضایی اضافه کرد: مدیریت جدید دیوان محاسبات استان اصفهان در استانی مشغول به کار می شوند که با مشکلات عدیده ای روبرو است اگرچه مدیران آن هماهنگ و دلسوز هستند ولی متأسفانه مسائلی نظیر اصفهان ستیزی که نمود آن را در مجلس شورای اسلامی شاهد هستیم، وجود دارد به همین دلیل انتظار داریم که همدلی و وفاق در دیوان محاسبات و دستگاه های اجرایی در حد اعلی باشد.

محسن عمرانی، معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور نیز در این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه شرایط بحرانی نیست ولی قرار داشتن در شرایط جنگ اقتصادی حقیقیتی انکار ناپذیر است.

وی در ادامه از سیاست پیشگیری و هدایتگری در دیوان محاسبات کشور در چندسال اخیر، خبرداد و افزود: دستگاه های اجرایی ما در حال حاضر به دستگاه های نظارتی، بسیار وابسته شده‌اند و این موضوع باعث شده ریسک مدیرت کم شده و قدرت تصمیم گیری در بین مدیران کاسته شود.

معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور تاکید کرد: مدیر یک دستگاه اجرایی نباید به دیوان محاسبات و دستگاه های نظارتی  وابسته شود چراکه ما در کنار آنها هستیم و تمام تلاش مان این است که در کنار آنها به توسعه کشور کمک کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز