خبرگزاری کار ایران

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی:

مردم صرفه جویی نکنند،آب قطع می شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۵۰۱

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی از مردم استان خواست تا به علت افزایش دما و به تبع آن افزایش میزان مصرف آب، صرفه جویی بیشتری کنند.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه‌ گفته شده  به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند با عنایت به افزایش دما و به تبع آن افزایش میزان مصرف آب و با توجه به اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از احتمال کمبود آب از همه شهروندان درخواست می‌شود در مصرف آب صرفه جویی های لازم را بعمل آورده و از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند تا از احتمال کمبود و یا افت فشار آب جلوگیری به‌ عمل آید و شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمات رسانی مطلوب یاری کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است : با توجه به افزایش دمای هوا و محدودیت منابع آب  شرب در استان ، و هم چنین روند افزایش میزان مصرف آب توسط شهروندان کلانشهر تبریز و موازنه منفی تولید به مصرف به‌رغم استفاده از تمامی ظرفیت‌های تولید آب ، احتمال کمبود ، افت فشار و یا قطعی آب وجود دارد.

 آب شرب تولیدی در کلانشهر تبریز در هفته آخر تیر ماه سال جاری به‌طور متوسط روزانه به 460000 مترمکعب ( 460 میلیون لیتر ) رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش نشان می دهد که نسبت به متوسط مصرف استاندارد بیشتر است.

لذا از تمامی شهروندان تقاضا می شود با رعایت الگوی مصرف آب و مصرف بهینه آن و کاهش 10 درصدی میزان مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی را در خدمات رسانی مطلوب یاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز