خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استان قزوین:

زنان شاغل همچون نهال های جوان نیازمند حمایت ویژه هستند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۱۵۶

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: زنان شاغل و فعال اقتصادی در قزوین همچون نهال های جوان و تازه ای هستند که باید مورد حمایت ویژه قرار گرفته و از شرایط لازم به منظور رشد و توسعه بهره مند شوند.

ه گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه مرادیان روز دوشنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان قزوین که با حضور معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده رییس جمهوری و جمعی از مدیران استان قزوین در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سند ارتقای بانوان در تمام استان ها با حمایت های مختلف به سرانجام رسید و امیدواریم چشم انداز خوبی برای برنامه های زنان در عرصه های مختلف از جمله سیاسی فرهنگی و اجتماعی در سال های آینده باشد.

وی افزود: از نگاه مناسب استاندار در به کارگیری زنان در پست های مختلف مدیریتی تقدیر داریم و حضور زنان در این دیدار نشان از نگاه حمایت گرایانه است و اتفاق های مناسبی در پست های مدیریتی بانوان رقم خورد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین اضافه کرد: زنان شاغل و فعال اقتصادی در قزوین همچون نهال های جوان و تازه ای هستند که باید مورد حمایت ویژه قرار گرفته و از شرایط لازم به منظور رشد و توسعه بهره مند شوند.

مرادیان عنوان کرد: در بین جامعه زنان استان بیشترین بازرسی توسط زنان کارآفرین و صنعتگر انجام می شود که باید حل مشکلات آنها مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در حیطه بازرسی مسائل مختلفی قابل مطرح است و مشکل زنان کارآفرین بیشترین موضوع در این زمینه است و نیاز به توجه ویژه ای دارند؛ باید حمایت های ویژه ای از این بانوان صورت بگیرد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین اضافه کرد: اگرچه ظرفیت بسیار بزرگ کانون زنان بازرگان در استان قزوین برخوردار هستیم اما در حال حاضر تا نقطه مطلوب فاصله داریم و باید نگاه ویژه ای از سوی نهادهای متولی به این بخش صورت بگیرد.

مرادیان گفت: مردان استان قزوین حامی پیشرفت و توسعه زنان هستند و ایجاد این نگاه و رویکرد در حوزه زنان، پیش درآمدی مثبت در راه توسعه استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز