خبرگزاری کار ایران

مجموعه ورزشی گلشن طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۱۲۹

شهردار منطقه پنج مشهد گفت: مجموعه آبی، ورزشی گلشن یکی از پروژه‌های بزرگ در منطقه حاشیه‌ نشین گلشهر طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسین عبدالله زاده با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که باعث رشد و رونق اجتماعی منطقه می‎شود، وجود طرح‎های این چنینی است، اظهار کرد: عرصه این مجموعه، دارای سالنی به مساحت 4000 مترمربع است که از دو استخر مجزا برای آقایان و بانوان و ‌یک استخر مخصوص کودکان برخوردار است. 

وی افزود: ساختمان این استخر دارای امکاناتی دیگر مانند دو سالن مجزای بدن‌سازی و سالن ورزش‎های رزمی است که به‌ صورت هم‌زمان برای آقایان و بانوان قابل استفاده است. 

شهردار منطقه پنج مشهد گفت: این مجتمع و زمین ورزشی روباز ۹ هزار مترمربع مساحت دارد و ساخت آن حدود ۲ سال طول کشیده است، نمای ساختمان و تاسیسات این مجموعه ورزشی مشابه دیگر سالن‌های ورزشی منحصربه‌فرد وکم‌نظیر است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت مسائل بهداشتی و سلامت محیط ورزشی از بهترین تاسیسات تهویه استفاده شده است، برای هر استخر به طور جداگانه ظرفیت ۱۰۰ نفر پیش‌بینی شده است و استخر آقایان در قسمت کم‌عمق یک متر و ۱۰ و در قسمت عمیق ۲ متر و ۴۰ سانتی‌متر است.

عبدالله زاده تاکید کرد: یکی از نکات مهمی که در بحث سلامت افراد در نظر گرفته شده ساخت ۲ حوضچه مجزا از هم در ورودی سرویس‌های بهداشتی و اتاق دوش‌هاست و افراد قبل از ورود به استخر حتما باید از این حوضچه‌ها استفاده کنند.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به هزینه‌های این پروژه توضیح داد: هزینه ساخت این مجموعه ورزشی نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان است که البته قیمت زمین در این هزینه دیده نشده است.

عبدالله‌زاده با بیان این‌که این پروژه‌های فرهنگی ـ ورزشی در بلندمدت تاثیرات مثبتی در منطقه دارد، افزود: در تعریف پروژه‌های این منطقه، همواره روی میزان تاثیرگذاری فرهنگی و بازدهی اجتماعی تاکید داشته‌ایم تا بازدهی اقتصادی. همچنین با توجه به استعدادهای بالقوه موجود بین کودکان و نوجوانان این منطقه باور داریم آنها نیز باید به ‌صورت یکسان مثل سایر شهروندان از امکانات فرهنگی، تفریحی و ورزشی برخوردار شوند.

وی افزود: این منطقه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناسبی در بحث اشتغال‌زایی دارد و یکی از این ظرفیت‌ها زمین‌های بزرگ‌مقیاس است.

وی تصریح کرد: اکنون در بخش ساماندهی مشاغل و ایجاد کسب‌وکار در منطقه اتفاقات خوبی افتاده است که می‌توان به پارکینگ چند هکتاری شرق سایپا، شهرک آجیل و خشکبار و... اشاره کرد، ضمنا پروژه‌های دیگری نیز در دست مطالعه و مذاکره با سرمایه‌گذاران است که بعد از نهایی شدن اعلام خواهد شد، همچنین در حوزه اشتغال‌زایی مباحثی مطرح شده که در حال بررسی کارشناسانه است.  

گفتنی است این مجموعه ورزشی در محله گلشهر انتهای خیابان شفیعی 50 ساخته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز