خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان:

سارقان 79 راس دام در طالقان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۰۴۳

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان از شناسایی و دستگیری سارقانی که پس از ضرب و شتم 2 چوپان یک دامداری ، 79 راس دام را به سرقت بردند ، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید صالح برزگری گفت : در پی مراجعه مالک یک دامداری به پاسگاه انتظامی پایین طالقان مبنی بر سرقت احشام از دامداری اش در ساعت های اولیه صبح روز حادثه ، بلافاصله ماموران وارد عمل شده و برای بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند .

وی گفت : در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که سارقان پس از ضرب و شتم 2 نفر چوپان دامداری تعداد 79 راس احشام را سرقت کرده و متواری شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان افزود : بلافاصله خبر به تمامی گشت های انتظامی شهرستان طالقان و شهرستان های همجوار مخابره و جستجو برای یافتن ردی از سارقان و احشام ربوده شده آغاز شد که پس از چندین ساعت گشت زنی در منطقه ت عداد 75 راس از احشام سرقتی را که سارقان در پشت سد طالقان رها کرده بودند، کشف شد .

سرهنگ برزگری بیان کرد :جستجو برای یافتن سارقان ادامه داشت تا این که خودرو وانت- پیکان سارقان در سه راهی "گلینک" در شهرستان طالقان شناسایی شد که متهمان به محض مشاهده خودرو پلیس به سرعت خود افزوده و با استفاده از تاریکی شب به سمت نقاط کور شهرستان متواری شدند.

وی گفت : تعقیب و گریز برای دستگیری سارقان ادامه یافت که در نهایت علیرغم کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه با تلاش و جدیت ماموران ، خودرو متوقف و سارقان دستگیر شدند .

این مقام انتظامی افزود : متهمان که دارای سوابق کیفری متعدد هستند پس از انتقال به پاسگاه انتظامی به جرم خود مبنی بر سرقت احشام و ضرب و شتم چوپان ها اعتراف کردند .

به گفته سرهنگ برزگری ، متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی و احشام مکشوفه نیز تحویل مالباخته شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز