خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس خبر داد؛

انهدام باند سارقان حرفه ای در فردیس

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۰۳۹

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در استان البرز از انهدام باند سارقان حرفه‌ای با 40 فقره سرقت در فردیس و غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن جنتی در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده شکایت مبنی بر سرقت از یک مرکز تجاری در فردیس، پیگری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی افزود:  شاکی به یکی از همسایه‌های خود مظنون است که با هماهنگی مقام قضائی وی به پلیس آگاهی احضار و در بازجویی های ماموران منکر هر گونه سرقت شد و با توجه به این که هیچ مدرکی در دست نبود رها شد ، اما با توجه به اظهارات ضد و نقیض اش ، به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت .

جنتی گفت: کارآگاهان پس از چندین روز مراقبت و تحت نظر قرار دادن وی ، نامبرده را در حال فروش لوازم صوتی - تصویری و خانگی مشاهده کرده و متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد و در بازرسی از منزلش  تعداد زیادی لوازم مسروقه کشف شد.

وی ادامه داد: متهم در مواجهه با مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 40 فقره سرقت از منازل و اماکن تجاری در مناطق مختلف شهر فردیس و غرب استان تهران با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد که با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان تمامی اعضای باند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، همه مال باختگان شناسایی و اموال مسروقه تحویل آنها شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز