خبرگزاری کار ایران

دیدار سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان استان با مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۶۰۸

عبدالسلام معروفی سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با سعید فریور مدیرکل و معاونین بهزیستی استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که آرنر نائب رئیس بانوان ، بابایی دبیر استانی و چناقلو رئیس ارومیه هیات‌های ورزشی ناشنوایان حضور داشتند عبدالسلام معروفی ضمن تبریک هفته بهزیستی از خدمات و همراهی مجموعه بهزیستی در سطح استان به ورزشکاران و جامعه هدف استانی تقدیر کرد و خواستار کمک بیشتر و ارتقای جایگاه ورزشکاران گمنام ناشنوای استان شد.

معروفی اذعان کرد: با توجه به جایگاه خوب این قهرمانان ، ورزشکاران ناشنوای استان نیازمند حمایت بیشتر و جدی تر مسئولان استانی و کشوری هستند.

سعید فریور مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی هم در این دیدار با اشاره به اینکه این اداره با تمام قدرت در راستای کمک به جامعه هدف خود گام بر می دارد، خاطرنشان ساخت: بهزیستی آذربایجان غربی به رغم کمبود اعتبارات و مشکلات پیش رو در تلاش است تا موارد و چالش های موجود را به حداقل برساند و مجموعه کارکنان بهزیستی شبانه روز تلاش می کنند تا بتوان و نیازهای جامعه هدف را برآورد سازند.

همچنین در این دیدار با معرفی سرپرست استانی و ابلاغ مدیر کل ورزش و جوانان استان، حکم ایرج عبداله‌پور معاون توانبخشی بهزیستی آذربایجان غربی به عنوان عضو هیئت رئیسه هیات ورزش های ناشنوایان استان اهدا شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز