خبرگزاری کار ایران

از سوی شورای شهر کرج اعلام شد؛

ممنوعیت بکارگیری و جایگزین کردن نیرو در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۵۸۹

نائب رئیس شورای شهر کرج گفت: هر گونه به‌ کارگیری و جایگزین کردن نیرو توسط سازمان ها و واحدهای وابسته به شهرداری ممنوع است.

به گزارش ایلنا، منصور وحیدی در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی کرج با اشاره به مصوبه جلسه ششم کمیسیون نظارت و تحول اداری نیروهای شرکت های تامین نیرو که در شهرداری کرج مشغول به کار هستند باید به مناطق و سازمان ها منتقل شوند، اظهار کرد: مصوبه شورا به صورت لایحه از سوی شهرداری ارائه شد که مورد موافقت اعضاء شورا قرار گرفت لذا ضرورت دارد که لایحه مذکور اجرایی شود.

وی تاکید کرد: قدرت شورا بالاتر از افراد است و باید بر اساس تصمیم گیری شورا عمل شود نه نفوذ افراد.

این مسئول بیان کرد: مقرر شده است تعداد  105 نفر نیروی اداری که قرار داد شرکتی دارند و در شهرداری کرج مشغول به کار هستند به مناطق و سازمان ها منتقل شوند و مدیر کل سرمایه انسانی از نیروهای قراردادی که قرار داد کارگری دارند و در شهرداری مرکز مشغول به کار هستند جایگزین آن ها شوند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: شهرداری کرج مکلف است به منظور تهیه بانک اطلاعاتی پرسنلی ساماندهی و مدیریت و نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد نیروها و شرکت های تامین نیرو و کلیه امور مربوط به نیروها و شرکت های تامین نیرو در اداره کل پشتیبانی ساماندهی و متمرکز شود هر گونه بکارگیری و جایگزین کردن نیرو راسا توسط سازمان ها و واحدهای واسطه وابسته به شهرداری ممنوع است.

وحیدی عنوان کرد: قراردادهای منعقده و جاری توسط سازمان ها و واحدهای تابعه می بایست به ارزیابی و نظارت بر عملکرد قرار داد نیروهای شرکت های مربوطه توسط شهرداری کرج انجام شود.

وی یادآور شد: مصوب شد مجموعه نیروهای حفاظت فیزیکی و در اختیار حراست در یک شرکت و سایر نیروها در شرکت دیگری که واجد صلاحیت های لازم و قانونی هستند متمرکز شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز