خبرگزاری کار ایران

مهدی زاده مقدم خبر داد:

پایش و عارضه یابی 430 واحد صنعتی در کلینیک کسب و کار خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۵۵۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از پایش و عارضه یابی 430 واحدهای صنعتی استان در کلینیک کسب و کار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در ششمین کارگروه کلینیک کسب و کار، اظهار کرد: با توجه به برنامه های اقتصادی استان، استانداری کلینیک کسب و کار استان را به شرکت شهرک‌های صنعتی سپرد و کلینیک راه اندازی شد و واحدهای صنعتی پس از پایش و بررسی اولیه، موارد آنها در کارگروه ستاد تسهیل مطرح و تصمیم گیری می شود و جهت رفع موانع خود و ادامه کار به دستگاههای مرتبط ارجاع می شوند.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی ما تحقق مطلوب اهداف اقتصادی در سال رونق تولید بوده افزود: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا مشکلات صنعتگران، کارآفرینان و فعالین اقتصادی در کمترین زمان ممکن و با کمک و هم افزایی دستگاههای مرتبط حل و فصل شود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: تمام اعضای کارگروه در ستاد تسهیل هدفشان رفع موانع تولید و تسهیل کار واحدهای صنعتی و تولیدی بوده تا زنجیره تولید به بهترین شکل ممکن متصل باشد البته می‌طلبد صنعتگران هم در این زمینه تلاش خود را انجام دهند.

وی بیان کرد، مشکل اصلی صنایع نقدینگی نیست و موضوعات اصلی بهره‌وری، مدیریت و بازار بوده که از حلقه‌های مفقوده در واحدهای صنعتی و تولیدی است که باید اصلاح ساختارشان انجام شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: کلینیک کسب و کار استان برنامه منسجمی طراحی کرده تا با نگاهی دقیق و آسیب شناسی واحدهای صنعتی ارائه راهکار کند و مشکلات صاحبان صنایع مرتفع شود.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: ارتقای فناوری و بهره وری تولید و نوسازی و بازسازی ماشین آلات واحدهای صنعتی اولویت برنامه ها بوده زیرا هم توسعه صادرات را در مقیاس گسترده فراهم می کند و هم توسعه بازار داخلی را به همراه دارد.

وی در پایان گفت: تاکنون طی برگزاری شش نشست کلینیک صنعت تعداد 430 واحد صنعتی مورد پایش و عارضه یابی اولیه قرار گرفتند و 191 واحد مورد بررسی کارشناسی با حضور نمایندگان سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی، تشکل های بخش خصوصی و مشاورین مرکز خدمات کسب و کار قرار گرفتند و راهنمایی و ارجاعات لازم جهت رفع مشکلات آنها انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز