خبرگزاری کار ایران

پس از ۳ روز جستجو؛

جسد غریق رودخانه زیاران کشف شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۲۲۰

جسد غریق 22 ساله‌ای که در رودخانه زیاران افتاده بود، امروز با عملیات جستجوی نیروهای مختلف امدادی و غیره کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، بعد از  ظهر روز جمعه 28 تیر ماه جوان 22 ساله اهل نظرآباد استان البرز به همراه دوستان خوددر منطقه ممنوعه رودخانه زیاران وارد می‌شود که به دلایلی داخل رودخانه می‌افتد و جان خود را از دست می‌دهد.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار قزوین اظهار کرد: در روز جمعه تا شب همان روز، عملیات جستجو برای یافتن جسد جوان مذکور توسط عوامل هلال احمر و آتش‌نشانی در رودخانه زیاران ادامه می‌یابد امااثری از جسد یافت نمی‌شود.

وی افزود: روز شنبه 29 تیر ماه هم چند اکیپ از امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک و استان قزوین و همچنین غواصان شهرستان و استان عملیات جستجو برای یافتن جسد جوان غریق رودخانه زیاران انجام می‌شود اما عملیات بی‌نتیجه می‌ماند و خبری از جسد نمی‌شود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به  کشف نشدن جسد، دستور برای بستن آب سد طالقان و تخلیه آب  بند انحرافی سد زیاران صادر می‌شود و صبح امروز تیم‌هایی از جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، گروه مخازن و آمادگاه شهرستان آبیک، بسیجیان، شورا و دهیاری روستای زیاران  در رودخانه و کانال زیاران به تحقیق و جستجو پرداختند.

فرماندار شهرستان آبیک اضافه کرد: پس از حدود دو ساعت جستجو جسد جوان 22 ساله کشف شد.

شهرستان آبیک در ۵۵ کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز