خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

فعالیت تنها مرکز اقامتی ترک اعتیاد بانوان جنوب خراسان رضوی در تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۱۹۰

رییس بهزیستی تربت حیدریه گفت:امروز باید اداره بهزیستی از حالت اداره ای صرفا پاسخگو خارج شده و نسبت به حقوق مددجویان خود مطالبه گر باشد.

زهره اقبال نیا در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه گفت: سال گذشته، مجتمع های بهزیستی دو شهر بایگ و رباط سنگ این شهرستان، برای دسترسی آسان بیش از ۱۰۰۰ مددجو به خدمات بهزیستی راه اندازی شد.

وی افزود: راه اندازی مرکز اقامتی ترک اعتیاد بانوان که تنها مرکز در جنوب خراسان است، از دیگر اقدامات اداره بهزیستی تربت حیدریه در سال ۹۷ بوده که در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود است.

اقبال نیا با ذکر این نکته که در تلاش است تا مرکز توانبخشی اوتیسم و کودکان با آسیب شنوایی در تربت حیدریه راه اندازی شود، گفت: امروز باید اداره بهزیستی از حالت اداره ای صرفا پاسخگو خارج شده و نسبت به حقوق مددجویان خود مطالبه گر باشد و این امر جز با مشارکت جدی مددجویان و فعالان در سمن های مردمی ممکن نیست.

وی خاطر نشان کرد: دسترسی آسان و برابر برای همه افراد جامعه و مناسب سازی معابر و محیط شهر و ادارات، تحقق سهم ۳ درصدی معلولان در آزمون های استخدامی، کنترل آسیب های اجتماعی علاوه بر پیگیری های اداره بهزیستی نیاز به یک مطالبه عمومی همه جانبه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز