خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین خبر داد:

صدور 31 مجوز مجتمع خدمات رفاهی در آزادراه‌های استان قزوین/ افزایش آمار تصادفات به دلیل نبود مجتمع های رفاهی

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۶۸۷

۳۱ مجوز مجتمع خدمات رفاهی در آزادراه های استان صادر شده است ولی سرمایه گذاران بخش خصوصی پس از دریافت این مجوزها تمایل چندانی به ساخت و تکمیل آنها ندارند و این طرح‌ها به مدت طولانی بلاتکلیف می ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: در بیشتر مجوزهای صادر شده هیچ گامی برای ساخت و تکمیل آنها برداشته نشده و این بلاتکلیفی توسعه مجتمع های خدمات رفاهی را در استان دشوار ساخته است.

علی فرخزاد گفت: در همین راستا برای تحقق اهداف تعیین‌شده و دستیابی به توسعه سریع‌تر در این بخش، مجوز مجتمع‌های خدمات رفاهی که پس از یکسال بلاتکلیف مانده باشد، باطل می‌شوند.

وی با بیان اینکه وجود مجتمع های خدمات رفاهی به کاهش تصادفات منجر می‌شود، اظهار داشت: در آزادراه قزوین-زنجان به علت نبود مجتمع‌های خدمات رفاهی آمار تصادفات افزایش یافته است در حالیکه مجوزهای بسیاری در این مسیر برای احداث مجتمع های خدمات رفاهی صادر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه فاصله طولی لازم برای صدور مجوز مجتمع های خدمات رفاهی در آزادراه‌ها به پنج کیلومتر کاهش یافته است، گفت: این فاصله طولی قبلاً ۳۰ کیلومتر بود که به منظور تسهیل در صدور مجوز و کاهش آمار تصادفات استان به پنج کیلومتر کاهش داده شد.

وی خاطرنشان کرد: تغییر کاربری، بالا رفتن ارزش افزوده و نبود سرمایه کافی به منظور تکمیل این طرح ها از عمده عواملی است که سرمایه گذاران بخش خصوصی را از ادامه فعالیت برای ساخت مجتمع های خدمات رفاهی بازداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز