خبرگزاری کار ایران

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی قم خبر داد:

حرکات نمایشی موتورسواران کاروان عروسی در قم حادثه آفرید/ ۳۴ افغانی مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۶۱۱

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بی احتیاطی و حرکات نمایشی موتورسواران همراه کاروان عروس در قم منجر به مصدومیت ۳۴ تن شد.

به گزارش ایلنا، مهدی فراهانی با اشاره به جزئیات اتفاق ناگوار در کاروان عروسی گفت: کارناوال عروسی اتباع افغان حد فاصل میدان ۷۲ تن به شهر قائم قم به دلیل حرکات نمایشی منجر به تصادفات پی در پی، ۳۴ مجروح به همراه داشت.

وی ادامه داد: در این حادثه که امروز اتفاق افتاد ۱۲ مجروح با ۵ آمبولانس اورژانس به بیمارستان‌های نکویی و شهیدبهشتی منتقل شدند و تعداد ۲۲ نفر نیز با آسیب های خفیف در محل حادثه بصورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با بیان اینکه اسامی و مستندات کلیه مصدومین اعم از انتقالی و سرپایی در بایگانی اورژانس ۱۱۵ موجود است، اظهار داشت: حال ۱۲ مجروح منتقل شده به بیمارستان این حادثه رضایت بخش گزارش شده است.

فراهانی افزود: این حادثه که نتیجه بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین ترافیکی بوده باعث ترافیک سنگین و نیز ساعت ها درگیری اورژانس و آمبولانس‌های اورژانس شد.

وی همچنین با اشاره به حادثه واژگونی ۲ خودروی تیبا در محورهای مختلف استان گفت: در ساعت ۱۱ امروز به صورت تقریباً همزمان، واژگونی ۲ خودروی تیبا در محورهای قم به نیزار و جاده قدیم ساوه به سلفچگان به مرکز اورژانس قم گزارش شد که متاسفانه این حوادث ۱۱ مجروح و یک فوتی بر جای گذاشت.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم ادامه داد: برای کمک به مصدومان واژگونی خودروی تیبا در محور قاهان علاوه براعزام ۶ آمبولانس به محل بالگرد اورژانس نیز به پرواز درآمد که ۳ مجروح توسط اورژانس هوایی و ۸ مجروح دیگر با امبولانس به بیمارستانهای امام رضا (ع) و شهید بهشتی و نکویی منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز