خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز رخ داد:

زمین‌لرزه ۴.۲ ریشتری در اهواز / آماده باش نیروهای امدادی شهرستان‌های اهواز و کارون

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۱۹۵

بامداد امروز زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر مرکز خوزستان را لرزاند.

جمال عالمی نیسی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: این زلزله ساعت 3:15 دقیقه بامداد امروز با قدرت 4.2 ریشتر در طول 48.622، عرض312.027 و عمق 14 کیلومتری اهواز به وقوع پیوست و بسیاری از شهر‌های خوزستان را لرزاند.

عالمی نیسی افزود: این زلزله خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی و مالی در شهرستان اهواز  به همراه نداشته است.

وی ادامه داد: این زلزله پس لرزه هایی داشت که هم اکنون نیروهای امدادی شهرستان اهواز به حالت آماده‌باش جهت مقابله با هرگونه حادثه احتمالی درآمده‌اند.

معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون نیز درباره زلزله بامداد امروز با مرکزیت این شهرستان در استان خوزستان به خبرنگار ایلنا گفت: ستاد بحران در این شهرستان برای مقابله با هرگونه خطر احتمالی زلزله به حالت آماده باش درآمده است.

وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی از خسارت به برخی منازل روستایی بر اثر زمین لرزه صبح امروز دریافت شده است، ادامه داد: هم اکنون با اعزام کارشناسان مربوطه به این مناطق در حال بررسی این منازل هستیم و ناگفته نماند قبل از این نیز در ابتدای سال جاری به دلیل سیل به واحدهای مسکونی این منطقه خسارت هایی وارد شده بود.

خنفری افزود: این زلزله در حوالی شرکت نیشکر فارابی در جنوب شرق شهرستان کارون با قدرت 4.2 ریشتر به وقوع پیوست که پی لرزه آن نیز پس از 8 دقیقه با قدرت 3.4 دهم ریشتر احساس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز