خبرگزاری کار ایران

با عنوان جام شهدای مدافع حرم؛

رقابت‌های سافاری قهرمانی کشور در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۱۸۳

مرحله دوم رقابت‌های سافاری قهرمانی کشور با عنوان جام شهدای مدافع حرم امروز پنجشنبه در مسیر قزوین به الموت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این رقابت ها ۵۰ خودرو و ۱۰۰ شرکت کننده مسیر ۳۴۰ کیلومتری قزوین تا الموت را طی دو روز طی خواهند کرد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین در خصوص این رقابت ها گفت: شرکت کنندگان در این رقابت‌ها امروز خود را به رازمیان در الموت شرقی رسانده و شب را در شهر معلم کلایه از توابع الموت غربی به سر خواهند کرد.

محمدرضا لشگری افزود: یکی از ویژگی‌های این رقابت‌ها برنامه شب‌مانی شرکت‌کنندگان در یکی از پارک‌های شهر معلم کلایه است که هر یک از شرکت کنندگان با توجه به میزان تجهیزات، امکانات و آمادگی خود، امتیازات بیشتری را کسب خواهد کرد.

این مسئول ورزشی اضافه کرد: یکی دیگر از ویژگی های این رقابت ها تحکیم خانواده است چون حدود ۸۵ درصد شرکت کنندگان این مسابقات به صورت خانوادگی حضور یافته اند.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه این رقابت ها فردا ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین برگزار و از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

لشگری گفت: این مسابقات به منظور آشناسازی ورزشکاران با فرهنگ و اقلیم استان قزوین و مناطق توریستی استان از الموت، دریاچه اوان، روستای زرآباد و …صورت گرفته و هماهنگی های لازم با بخشداران و دهیاران برای پذیرایی از شرکت کنندگان این رقابت ها انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز