خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت‌مدیره مجمع خیرین کشور خبر داد:

افتتاح بزرگترین شیرخوارگاه خاورمیانه تا ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۰۹۵

عضو هیأت‌مدیره مجمع خیرین کشور گفت: بزرگترین شیرخوارگاه خاورمیانه توسط مجمع خیرین کشور و جامعه خیرین معلولین کشور تا یک ماه دیگر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، هاشم سلیمی آشتیانی در مراسم افتتاحیه تجلیل از خیرین بهزیستی کشور که در هتل الغدیر برگزارشد، گفت: به عنوان کسی بیش از ۵۰ کشور دنیا را رفته باید بگویم در همه کشورها کار خیر انجام می‌شود. بزرگترین کارخانه تولید دارو در اروپا وقف کار خیر است. در قرآن حدود ۹۰ آیه قرآن خطاب به مومنان می‌گوید که عمل صالح انجام دهند. اگر کاری برای رضای خدا و اخلاص باشد، خودش درست می‌شود و نتیجه آن دیده می‌شود. بعضی از افراد در کشور اگر ۴۰ درجه تب داشته باشند یک درجه از آن را به کسی نمی‌دهند. واجبات و مستحبات دین اگر بال اول انسان باشد، بال دوم انسان‌های مومن عمل صالح است.

عضو هیأت‌مدیره مجمع خیرین کشور گفت: انسان از رحم بسته مادر به این دنیا آمده و در این ایستگاه ایستاده است و معتقدیم از این ایستگاه به جای دیگری خواهیم رفت. به اجبار به دنیا آمدیم و به اجبار از این دنیا خواهیم‌رفت. بین این دو اجبار اگر بدانیم که در این دنیا چه می‌کنیم در دنیا برد کرده‌ایم. بانک‌ها شعار می‌دهند خیلی زود دیر می‌شود که باید این شعار را به افراد متمکن و متول گفت. زیارت هشتمین امام شیعیان، دیدار دوستان در کل کشور، تقدیراز خدمت ۴۰ ساله بهزیستی کشور و تشکیل جوامع خیرین کشور در همه استان‌ها اهداف برگزاری این همایش بود.

سلیمی آشتیانی تشریح کرد: گاهی یک حرف در کل زندگی انسان تاثیر می‌گذارد. کارهای شخصی و عمومی در زندگی خود کردم و یک قطره از دریای دوستان هستم که به آن‌ها وصل شده‌ام. بزرگترین شیرخوارگاه خاورمیانه توسط مجمع خیرین کشور و جامعه خیرین معلولین کشور در دوسال اخیر تا یک ماه دیگر افتتاح می‌شود. چهار شیرخوارگاه در شهرهای ایلام، شهر ری، البرز و شبیر تهران در کشور به دست خیرین انجام شده است.

وی یادآورشد: من و خانواده‌ام دو مدرسه امام رضا(ع) و امام جواد(ع) را برای بچه‌های استثنایی احداث کردیم. ۲۶ مدرسه با کمک خانواده شهرابی در استان ساختیم که در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز در آن در حال تحصیل هستند. مفتخریم که دنبال حفظ و تقویت بنیان مدرسه سازی در کشور هستیم. معتقدم یک خیر باید افراد را هم به کار خیر بکشاند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز