خبرگزاری کار ایران

با همکاری شهرداری قزوین انجام شد؛

گشایش نمایشگاه مد و لباس دختران مینودری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۹۸۴

نمایشگاه مد و لباس با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین روز چهارشنبه در نگارخانه فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) افتتاح شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مد و لباس با هدف ترویج عفاف و حجاب، اصلاح فرهنگ پوشش صحیح با رعایت معیارهای ایرانی اسلامی، ارتقای سطح زندگی مردم با استفاده از پوشش مناسب، ایجاد بستر مناسب برای شناسایی، ساماندهی و حمایت از طراحان مد و لباس و استفاده بهینه از ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مد و لباس برپا شده است.

صدیقه ربیعی افزود: ۷۰ اثر ارسال شده به مدت سه روز در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش دوخت چادر در این فرهنسگرا نیز گفت: هفته گذشته نیز یک دوره دوخت چادر برپا شد که با استقبال چشمیگری از سوی بانوان قزوین مواجه شد از این رو امروز و همچنین هفته اینده بار دیگر این کارگاه برگزار خواهد شد.

ربیعی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه هایی نقش موثری در معرفی فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی در مقابل فرهنگ بیگانه دارد، افزود: لباس و نوع پوشش ظاهری، هویت فکری و عقیدتی یک ملت را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: طراحان ما می‌توانند بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی خود طراحی مد و لباس داشته و بر اساس ذائقه جوانان آن را به بازار عرضه کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: فعالیت دانشکده فنی دختران و جهاد دانشگاهی در استان، بستر مناسبی‌جهت پرورش نیروی ماهر و متخصص در زمینه طراحی و دوخت لباس‌فراهم کرده و دانش آموختگان دانشگاهی این رشته ها ظرفیت های ارزشمند این استان در این راستا محسوب می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز