خبرگزاری کار ایران

بخشدار بشاریات در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

مهار آتش‌سوزی در 2 وحد دامپروری و یک شرکت کشت و صنعت در بشاریات/ یک میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۹۷۶

بخشدار بخش بشاریات شهرستان آبیک از مهار آتش‌سوزی در ۲ واحد دامپروری و یک شرکت کشت و صنعت در این بخش خبرداد.

معصومه شیشه‌گرها در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: حدود ساعت ۴ بعدازظهر دیروز آتش‌سوزی از مزارع شرکت فردان‌گستر آغاز شد و پس از ساعاتی با هماهنگی‌های انجام شده و تلاش‌های آتش‌نشانی آبیک، خاکعلی و تجهیزات بخش خصوصی مهار شد.

وی افزود: حدود ساعت ۶ بعدازظهر نیز دامداری مافی در باقرآبادکرد دچار حریق شد که در این حادثه نیز با هماهنگی‌های انجام گرفته با فرمانداری آبیک و مدیریت بحران استان قزوین و اقدامات به موقع و حضور آتش‌نشانی مهار شد.

 بخشدار بخش بشاریات بیان کرد: در جریان این حادثه ۴۰۰ تن کلش تایه شده دامداری مافی نیز در آتش سوخت.

شیشه‌گرها خسارت آتش‌سوزی واحد تولیدی دولتی را سوختن ۳۰۰ تن کود دامی ۱۰۰ تن کلش و ۳ هکتار گندم اعلام و خسارت شرکت فردان گستر را سوختن ۱۰۰ تن کلش، ۱۰۰تن یونجه و کود مرغی و ادوات کشاورزی و تجهیزات برقی اعلام کرد.

وی میزان برآورد خسارت‌ها را بیش از یک میلیارد و۶۰۰میلیون تومان بیان کرد و افزود: از کشاورزان بخش خواست تا با تمهیدات لازم از بروز حادثه آتش‌سوزی در مزارع خود پیشگیری کرده و از آتش زدن کلش مزارع نیز جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز