خبرگزاری کار ایران

علی لاریجانی:

در حوزه قانونگذاری حامی رونق تولید هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۸۸۳

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه قانونگذاری حمایت های لازم را بویژه برای تحقق جهش‌های بزرگ رونق تولید خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در بازدید از یک واحد تولید فروکتوز در ساوجبلاغ که روز چهارشنبه صورت گرفت در جمع خبرنگاران، افزود: خرسندم که واحدهای تولیدی بزرگی در البرز مستقر هستند و اکنون توفیق بازدید از یک واحد تولیدی بزرگ فعال در تولید مواد غذایی را یافتم.

وی ادامه داد: این واحد از ظرفیت های بالایی در تولید مواد غذایی و همچنین توسعه تولید و اشتغال برخوردار است.

لاریجانی گفت: تمامی کمیسیون های مجلس شورای اسلامی برای تحقق اهداف شعار سال مبنی بر رونق تولید، فعال شده‌اند و مرکز پژوهش‌ها نیز گزارش مفصلی در راستای احصای چالش‌های تولید و ارائه راهکار تخصصی برای حل آنها تهیه و تدوین کرده است.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات این واحد مورد بررسی قرار گرفت، افزود: با توجه به گره هایی که اکنون در حوزه تولید و صنعت وجود دارد، برخی از موانع باید در قانون مورد بازنگری قرار گیرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مقرر شد برای رفع موانع تولید هر روز جلسه های تخصصی برگزار شود و در نهایت نیز جمع بندی موارد را شخصا مورد بررسی قرار خواهم داد.

وی گفت: در حوزه قانونگذاری حمایت های لازم را بویژه برای تحقق جهش های بزرگ رونق تولید خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز