خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اراده ملت استان قزوین بیان کرد:

حقوق چند ده میلیونی نمایندگان، مانع رسیدگی به مطالبات مردم/ کارگران سکوی پرتاپ نمایندگان به مجلس نیستند

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۷۹۱

دبیر حزب اراده ملت قزوین گفت: حقوق چند ده میلیونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مانع رسیدگی به مطالبات مردم است و موجب افزایش فاصله میان طبقاتی جامعه خواهد شد.

 سید جمال خضری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اجرایی نشدن مطالبات کارگری، افزود: نماینده ای که برای خود حقوق و مزایای چند ده میلیونی تصویب و دریافت می‌کند نمی‌تواند نماینده بیکاران و کسانی که حقوق یک و نیم میلیونی دریافت می کنند، باشد.

خضری اضافه کرد: متاسفانه در این شرایط نه تنها نمایندگان فعلی به فکر کارگران و اقشار آسیب پذیر جامعه نیستنند بلکه به دنبال طرح هایی برای حقوق مادام العمر و افزایش میزان عواید خود هستند.

این فعال سیاسی استان افزود: در آستانه انتخابات سال جاری، نباید از کارگران و اقشار کم درآمد جامعه بار دیگر به عنوان یک سکوی پرتاب استفاده شده و برای جمع آوری و هدایت آرا به سبدی های انتخاباتی استفاده شود.

وی با بیان اینکه مردم بسیار هوشیار و آگاه بوده و نمایندگان واقعی را شناخته‌اند، افزود: یک نماینده واقعی مانند آیت‌الله مدرس هیچگاه از ذهن تاریخ پاک نخواهد شد در حالی‌که یک نماینده منفعت پرست و مصلحت نگر در کوتاه ترین زمان حتی رای خود را نیز از دست خواهد داد.

بازرس حزب اراده ملت ایران با تاکید بر استقلال فکری و عملی یک نماینده مجلس، افزود: بسیاری از نمایندگان فعلی متاسفانه از استقلال لازم برای تصدی این سمت برخوردار نیستند و امیدواریم مردم با هوشیاری و آگاهی از رای دادن به این کاندیداها اجتناب کنند.

طرح‌های نیمه تمام تکمیل می شود

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت  استان قزوین نیز با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمام در استان تکمیل می شود، گفت: برنامه های مختلفی را در این سازمان پیش بینی کرده‌ایم.

سعید نبیل در بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با حضور صنعتگران، مدیران واحدهای صنعتی و تشکل های صنعتی برگزار شد، اظهار داشت ، افزود: سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در صدد اجرای طرح‌های نیمه تمام برداشتن گام‌های موثر است و قصد تکمیل طرح‌های نیمه تمام را دارد؛ ما نیز در سازمان راه را برای تکمیل ظرفیت های استان هموار و برای توسعه صادرات غیرنفتی حرکت خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: برای توسعه ظرفیت‌های معدنی نیز ظرفیت‌ها راشناسایی کرده و وابستگی خود را به فناوری‌های نوین وارداتی کشور کاهش می‌دهیم و دانش فنی را بومی خواهیم کرد.

نبیل اضافه کرد: برای تامین منابع مالی در حد استانی و ملی با همراهی بخش های مختلف استان گام‌های موثری را برخواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز