خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست گیلان در گفت وگو با ایلنا:

فروشگاه های اینترنتی یکپارچه به سکوی تجارت الکترونیک پست متصل می شوند/70 سامانه نرم افزاری در خدمات پستی فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۷۴۵

مدیرکل پست گیلان گفت: شرکت پست در حال طراحی درگاهی است تا شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی به صورت یکپارچه به شرکت پست متصل شوند و از خدمات سکوی تجارت الکترونیک استفاده کنند.

مهدی فخر بین سبحانی مدیرکل پست گیلان در گفتگو با خبرنگار ایلنا از رشت، در خصوص برنامه های این شرکت اظهار داشت:فراخوان اول شرکت ملی پست در رابطه با درگاه فروش اینترنتی یا Gateway تجارت الکترونیک است که این امکان را فراهم می کند تا شرکت هایی که وب سایت و پورتال هایی برای فروش اینترنتی مستقل دارند از طریق این Gateaway به شرکت پست متصل شوند و از خدمات سکوی تجارت الکترونیک استفاده کنند که این خدمات پایه و اولیه آن حمل مرسولات آنهاست .

وی افزود : این شرکت‌ها از سایر خدمات موجود در سکوی تجارت الکترونیک ،مانند تماس با مشتری،پرداخت مرجوعی و غیره می‌توانند استفاده کنند.

سبحانی با بیان اینکه فراخوان بعدی شرکت ملی پست برای همکاری در تولید سامانه مرکز ارتباط با مشتری است گفت:پست مرکز تماس خود را دارد اما زمانیکه کاربران به Gatway متصل می‌شوند همه آنها می‌توانند از آن طریق در سکوی تجارت الکترونیک باهم داد و ستد کنند..بنابراین دیگر لازم نیست تا همه آنها به شکل مستقل مرکز تماس ایجاد کنند.

وی در ادامه گفت: قاعدتا پست باید مرکز تماسی داشته باشد تا هر کسی که‌ خواست از آن استفاده کند و مشتری هم‌ بتواند با آن ارتباط داشته باشد.

مدیر کل پست گیلان با بیان اینکه ما قصد و داریم با کمک بخش خصوصی مرکز تماس خود رادر سراسر کشور گسترش دهیم ،اظهار داشت :تمامی مشترکان سکوی تجارت می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

سبحانی بیان داشت: شرکت ملی پست همچنین قصد دارد در مورد مدیرت و یکپارچه سازی نرم افزارها و سخت افزارهای شبکه پستی با شرکت های خصوصی همکاری کند.درحال حاضر شرکت پست۷۰سامانه نرم افزاری و۱۱۰۰نودشبکه و سرور روم در تمامی استان ها ویک مرکز داده در تهران دارد که کل این مجموعه به یکدیگر متصل هستند.

وی افزود: بنابر این ما برای اینکه بتوانیم کیفیت سرویس خود را روی نرم افزار پایه‌ای خود ارتقا دهیم ،قصد داریم تا کل این کار را برون‌سپاری کنیم.

این مقام مسئول در مورد در فراخوان چهارم پست بیان داشت: شرکت ملی پست به دنبال همکاری با شرکت‌هایی است که بتوانند مرسولات را از مقر مشتری جمع آوری کنند ، مشابه با شرکت الو پست که در همکاری با استارت آپ الو پیک، رونمایی شد.البته انحصاری در این رابطه وجود ندارد و شرکت های فعال در این حوزه می‌توانند به آن ورود کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز