خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

حریق در منزل مسکونی در خیابان دانشگاه حادثه آفرید/ نجات زن ۴۰ ساله از میان دود و آتش

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۵۰۳

قائم مقام سازمان آتش‌نشانی گفت: حریق در طبقه سوم یک واحد مسکونی در خیابان دانشگاه قزوین حادثه آفرید و یک مصدوم بر جای گذاشت.

قدیر موسی خانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در ساعت ۱۳:۲۸ دقیقه ظهر امروز آتش‌سوزی یک واحد  مسکونی در خیابان دانشگاه کوچه ۱۳ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی گفت: با وقوع این حادثه، آتش نشانان ایستگاه ۲،۵ و۷ در کمتر از دو دقیقه خود را به محل حادثه رساندند.

موسی خانی در خصوص جزئیات حادثه یادآور شد: حریق در طبقه سوم ساختمان رخ داده بود که با توجه به حجم زیاد آتش از طریق راه پله ها در حال سرایت به طبقات پایین بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن نسبت به ایمن سازی مکان مورد نظر اقدام کردند و با توجه به اعلام حبس شدن یک نفر در ساختمان،  عملیات اطفاء حریق با سرعت انجام شد.

 قائم مقام سازمان آتش نشانی قزوین اضافه کرد: آتش نشانان با وجود دودگرفتگی ساختمان توانستند بانوی  حدودا ۴۰ ساله که در پشت یخچال پنهان و از ناحیه کمر، کتف، دست ها دچار سوختگی شدید شده بود را به بیرون هدایت کنند.

موسی خانی علت آتش سوزی را تشریح و عنوان کرد: مصدوم در حال پخت غذا با گاز پیک نیک بود که به طور ناگهانی این وسیله دچار حریق شد و به فرش‌ها، مبل ها و دیگر وسایل منزل سرایت کرد و آتش سوزی وسیعی را رقم زد.

وی گفت: در این حادثه یک آتش‌نشان نیز مصدوم شد که دو مصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز