خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال یزد خبر داد:

سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۱۹۲

رئیس هیات فوتبال استان یزد از انتخاب سرمربی جدید برای تیم فوتبال دسته دومی شهید قندی یزد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا دستا، رئیس هیات فوتبال یزد اعلام کرد: وحید مظاهری بازیکن اسبق تیم های پرسپولیس و پاس و سرمربی جوان و خوشنام فوتبال ایران با قراردادی 2 ساله به تیم شهید قندی یزد پیوست.

وی افزود: باشگاه شهید قندی یزد در فرآیند انتخاب سرمربی با 3 مربی یزدی و 5 مربی غیر یزدی وارد مذاکره شد و پس از اخذ برنامه، مصاحبه و درنظر گرفتن شاخص‌های باشگاه برای انتخاب سرمربی ازجمله: انگیزه، جوانی، استفاده از نیروهای بومی، مسائل مالی و جوانگرایی، وحید مظاهری را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

آغاز تمرینات از چهارشنبه 

 به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان یزد و با اعلام سید محمود انصاری سرپرست تیم شهید قندی یزد تمرینات این تیم برای حضور شایسته در لیگ دو فوتبال کشور از روز چهارشنبه 26 تیرماه 1398 با تست‌گیری از بازیکنان جوان و مستعد یزدی کلید می‌خورد.

وی افزود: این تست گیری ها که از ساعت 18 روز چهارشنبه در محل زمین شماره 2 ورزشگاه شهید نصیری یزد آغاز می شود به مدت سه روز ادامه دارد. 

سرپرست تیم شهید قندی یزد خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست جوانگرایی باشگاه شهید قندی یزد و اهمیت به جوانان مستعد یزدی، بازیکنان پایین تر از رده سنی 26 سال در اولویت باشگاه برای تست گیری و جذب به تیم قرار دارند.

گفتنی است تیم شهید قندی یکی از تیم های محبوب مردم یزد در دهه های قبل بود که مدتی نیز در لیگ برتر ایران در دهه هشتاد حضور داشت. اکنون بعد از گذشته یک دهه، مسئولان شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد و سایر مسئولان استانی در صدد احیای این تیم برآمده و با حضور در لیگ دو کشور به مستطیل سبز بازگشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز