خبرگزاری کار ایران

در راستای «نه به پلاستیک» صورت گرفت؛

اجرای طرح توزیع ساک دستی پارچه‌ای در آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۰۸۲

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک از اجرای طرح توزیع ساک دستی پارچه‌ای به فروشگاه‌ها و چند باب نانوایی در راستای حفظ محیط زیست و ترویج فرهنگ «نه به پلاستیک» خبر داد.

امید رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ محیط زیستی مبنی بر «نه به پلاستیک» و استفاده از ساک دستی پارچه‌ای، اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک نسبت به توزیع این ساک در فروشگاه‌ها و چند باب نانوایی شهر آبیک اقدام کرده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت آموزش و ترویج اثرگذار ساک دستی پارچه‌ای، اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک  در نظر دارد نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس، مهدهای کودک و دهیاران و شوراهای شهرستان آبیک اقدام کند.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک بیان کرد: در روز سه‌شنبه 25 تیر ماه در ورزش صبحگاهی مسئولان ادارات شهرستان آبیک، ساک‌های دستی پارچه‌ای به همراه کتاب‌های زیست محیطی به مسئولان اهدا می‌شود.

رحمانی افزود: با توجه به استفاده روزافزون از پلاستیک و افزایش پراکنده آن در محیط زیست، زمان‌بر بودن برگشت‌پذیری به طبیعت، بر هم زدن خاک مناطق و زدودن چهره طبیعت زباله و هر گونه آلودگی به ویژه پلاستیک، ترویج استفاده از ساک دستی پارچه‌ای به جای ساک دستی پلاستیکی در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز