خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار یزد مطرح کرد:

لزوم تقویت تشکل های بخش خصوصی/ عزم مسئولان برای رونق تولید و رفع مشکلات صنعت و معدن

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۰۵۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه مسائل نظام بانکی، امور مالیاتی و مباحث مرتبط با بیمه واحدهای صنعتی مورد توجه است، گفت: تشکل های بخش خصوصی با تقویت خود می توانند راهگشای مشکلات باشند و به دولت کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمسعود عظیمی با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها در بخش صنعت و معدن اظهار داشت: همه سعی و تلاش مسئولان استان در سال رونق تولید در راستای حل مشکلات صنعتکاران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد ادامه داد: مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی در خصوص مسائل نظام بانکی، امور مالیاتی، بیمه در دستور کار ستاد تسهیلات استان قرار گرفته است و رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم در چند ماه اخیر، با تعامل بین دستگاه های اجرایی و تشکل های بخش خصوصی و ارائه راهکارهایی که در جلسات مختلف بویژه مسائل اقتصاد مقاومتی داشتیم بخش عمده ای از مسائل را پیگیری و حل و فصل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه تقویت بخش خصوصی از ابتدای فعالیت دولت مورد توجه بوده و از نظرات ارزشمند این بخش استقبال شده است، افزود: در شرایط امروز و با توجه به نگرانی هایی که حوزه بین الملل وجود دارد قطعا بخش خصوصی می تواند نجات دهنده باشد و همه فعالیت ها با محوریت بخش خصوصی پیگیری و انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد اصلی دولیت نیز حمایت و تقویت بخش خصوصی است، عنوان کرد: باید بخش خصوصی را بیش از گذشته وارد میدان کرد و هیات های تجاری را جایگزین هیات های دولتی در سفرهای خارجی کنیم.

عظیمی با اشاره به اینکه قطعا رفع مشکلات ناشی از تهدیدها و تحریم ها و تصمیم های آمریکا رقم خواهد خورد، اظهار داشت: لازم است بخش خصوصی در بسیاری از کشورها حضور پیدا کند و با گفتگو با بخش خصوصی آن ها به دنبال رفع مشکلات و راهکارهای نوین باشند.

وی با بیان اینکه استان یزد با داشتن سه هزار و 260 واحد صنعتی در رتبه چهارم کشور و با داشتن بیش از 560 معدن در جایگاه دوم کشور است، گفت: توسعه استان از سوی بخش خصوصی و در زمینه های دانش بنیان با کمک جوانان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز