خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل فناوری اطلاعات استان خبر داد:

پایش وضعیت ارتباطی 2020 روستای آذربایجان‎شرقی

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۹۷۳

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‎شرقی با اشاره به اهمیت اجرای طرح ارزیابی وضعیت ارتباطی روستاها در راستای ایجاد ایران هوشمند، از شروع این طرح در آذربایجان‎شرقی خبر داد.

به گزارش ایلنا، در راستای اجرای پروژه پایش و ارزیابی وضعیت ارتباطی 2020 روستای این استان و با هدف بررسی وضعیت ارتباطات و فناوری اطلاعات روستاهای کشور و برنامه‎ریزی برای بهبود وضعیت مناطق محروم و کم‎برخوردار، جلسه آموزش و توجیه تیم‎های پایش با حضور 40 نفر از کارشناسان فنی اداره کل ICT استان، اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر، اداره ارتباطات زیرساخت استان و شرکت مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

سرپرست اداره کل ICT استان، کاهش شکاف دیجیتالی مناطق روستایی با مناطق شهری را از مهم‎ترین اهداف این طرح برشمرد و اظهار کرد: از روز شنبه پایش وضعیت ارتباطی روستاهای استان توسط تیم‎های متشکل از ادارات و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات آغاز می‌شود.

مهدی خرامش تصریح کرد: این طرح برای پایش وضعیت پوشش تلفن همراه و دیتا و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها در استان اجرا می‎شود.

وی افزود: در این پایش‎ها، بانک اطلاعاتی مستندی از وضعیت روستاهای استان و استفاده‎کنندگان از شبکه ملی اطلاعات بدست می‎آید که با استفاده از آن برنامه‎ریزی برای بهبود ارتباطات مناطق روستایی انجام می‎شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز